اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

3 سالن ورزشی خلخال ‌دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن‌های ورزشی روستایی لرد، شال و برندق خلخال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

3 سالن ورزشی خلخال ‌دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در بازدید از سالن‌های ورزشی روستایی خلخال در روستای شال و لرد اظهار داشت: با اتمام مراحل ساخت سالن‌های ورزشی روستایی در شهرستان خلخال سالن‌های ورزشی در روستاهای لرد، شال و برندق در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای ساخت سالن ورزشی روستای لرد 600 میلیون تومان هزینه شده است که این سالن مجهز به رختکن، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه تماشاگران و موتورخانه و تاسیسات می‌باشد.

این مسئول یادآور شد: به لحاظ پرجمعیت بودن این روستا احداث سالن ورزشی می‌تواند بسیاری از مشکلات جوانان روستا در حوزه ورزش را حل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش را یکی از سالم‌ترین فعالیت‌ها در جریان سالم‌سازی نسل جوان عنوان کرد.

پازاج افزود: ورزش نه تنها سبب سوق داده شدن جوان به سوی جریان صحیح تحصیل و زندگی می‌شود بلکه از بسیاری مشکلات اجتماعی نیز می‌کاهد.

وی بیان داشت: تجهیز سالن‌های ورزشی در برنامه کار قرار دارد و سالن‌های روستایی لرد، شال و برندق نیز به تمامی امکانات ورزشی مجهز خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان سخنان خود اظهار داشت: ورزش در روستا و ایجاد بسترهای آن یکی از اصلی‌ترین مطالبات به حق مردم بوده که ایجاد این زیرساخت‌ها در روستاهای پرجمعیت در اولویت کاری است.

انتهای پیام/62008/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول