اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

365 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تاکنون در استان 365 واحد صنعتی در شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و فاروج مشغول به فعالیت هستند.

365 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، سیدابراهیم حسینی حجم سرمایه گذاری انجام گرفته در تعداد واحدهای مذکور را 11 هزار و 865 میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: این واحدهای صنعتی برای 13 هزار و 60 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی تعداد واحدهای صنعتی با اشتغال 50 نفر را 337 واحد با سرمایه یک‌هزار و 734 میلیارد ریال و اشتغال پنج هزار و 135 نفر عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای صنعتی با اشتغال 100 نفر 16 واحد با سرمایه 283 میلیارد ریال و اشتغال یک‌هزار و 125 نفر و تعداد واحدهای صنعتی با اشتغال 100 نفر به بالا 12 واحد با سرمایه 9 هزار و 848 میلیارد ریال و اشتغال 6 هزار و 800 نفر است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی همچنین در خصوص جوازهای تاسیس صنعتی اظهار کرد: تاکنون 626 جواز تاسیس صنعتی در استان صادر شده است.

وی حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در جوازهای تاسیس را 30 هزار و 908 میلیارد ریال پیش بینی کرد و گفت: برای 38 هزار و 670 نفر اشتغال زایی پیش بینی شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در سفر دور سوم هیئت دولت به استان خراسان شمالی سهم اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان هفت مصوبه بوده که در حال حاضر در دست اقدام است.

انتهای پیام/63001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول