اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

بسیج گسترده‌ترین تشکیلات دانشجویی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شهیدان 16 آذر سال 32 را بسیجی به تمام معنا معرفی کرد و گفت: بسیج گسترده‌ترین تشکیلات دانشجویی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است.

بسیج گسترده‌ترین تشکیلات دانشجویی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسفوند امروز در نشست صمیمی تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار و مسئولان ارشد استانی با بیان این‌که باید تفکر 16 آذر را میان قشر جوان کشور نهادینه کرد، ابراز داشت: تفکر 16 آذری یک تفکر بسیجی ناب است که باید آن را در عمل زنده نگه داریم.

وی در ادامه به نوع تفکر شهیدان 16 آذر اشاره کرد و گفت: همه دانشجویان شهید و به خصوص این سه دانشجوی شهید روز 16 آذر تنها برای پیاده شدن تفکر ناب اسلامی در کشور جان خود را فدا کردند.

این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شهیدان والامقام برای این‌ که اجازه ندهند تفکر آمریکایی جایگزین تفکر و اندیشه اسلام ناب محمدی در کشور شود جسم خود را در مقابل گلوله دژخیمان قرار دادند و امروز پاسداشت فداکاری و ایثار آنان وظیفه همه اجزای مرتبط با دانشگاه از جمله دانشجو و استاد است.

یوسفوند ادامه داد: در دانشگاه پیام‌نور این استان به دنبال نهادینه کردن تفکر بسیجی هستیم و به همین خاطر اقدامات فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین ضرورت در دانشگاه‌های کشور و استان را اسلامی کردن آن‌ها معرفی کرد و گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب از این ضرورت سخن به میان آورده و دائم بر اعمال آن تأکید دارند باید قبل از هر چیز به آن پرداخت.

یوسفوند تصریح کرد: این دانشگاه 50 درصد دانشجویان استان را از لحاظ تعداد به خود اختصاص داده به دنبال نهادینه کردن دستور رهبری معظم انقلاب هستیم، هر چند ممکن است در روند کاری مشکلاتی وجود داشته باشد و با کمبودهایی مواجه باشیم ولی نهایت سعی خود را برای پیشبرد این هدف بزرگ خواهیم داشت.

این مسئول عنوان کرد: اکنون بهترین تعامل را با سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گسترش تفکر بسیجی در دانشگاه پیام‌نور داریم و بسیج فعال‌ترین تشکل در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد است.

وی دانشگاه پیام‌نور را بهترین جایگاه برای ترویج روحیه بسیجی دانست و گفت: با داشتن 20 هزار دانشجو در این دانشگاه که اغلب آن‌ها بسیجی هستند، سهم عمده‌ای در ترویج این تفکر در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/2571 /ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول