اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خبر داد

کمک 510 میلیون ریالی مردم نیکوکار جم در دهه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از کمک 510 میلیون ریالی مردم نیکوکار جم در ایام دهه محرم خبر داد.

کمک 510 میلیون ریالی مردم نیکوکار جم در دهه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و تمام تلاش این نهاد برای جلب رضایت جامعه هدف و خدمت‌رسانی به افراد ضعیف و مستمند صرف می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار شهرستان جم مشارکت خوبی در حمایت از مددجویان و افراد فقیر دارند و این امر موجبات خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از کمک 510 میلیون ریالی مردم نیکوکار جم در ایام دهه محرم خبر داد و خاطرنشان کرد: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) مردم عزادار و خیر شهرستان جم 510 میلیون ریال در قالب طرح احسان حسینی به مددجویان این شهرستان کمک کردند.

انیژپور تصریح کرد: با تلاش کمیته امداد جم، این کمک‌ها در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم، همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق در کمیته امداد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری کلاس اخلاق و اخلاق‌مداری تعداد زیادی از خانواده‌های طرح نظام جامع آموزشی و تربیتی در این کلاس‌ها شرکت کردند.

وی افزود: اخلاق و مفهوم آن، جایگاه اخلاق در اسلام، اثرات سودآور اخلاق خوب و آثار دنیوی و اخروی آن از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول