اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 170 میلیون تومان

2 باشگاه بدنسازی در عنبرآباد بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد گفت: دو باشگاه بدنسازی با اعتبار بیش از 170 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

2 باشگاه بدنسازی در عنبرآباد بهره‌برداری شد

قنبر سلاجقه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: دو باشگاه بدنسازی با اعتبار بیش از 170 میلیون تومان شامل تجهیزات بدنسازی، آمادگی جسمانی و ایروبیک در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی ورزش بدنسازی را زیربنای تمام ورزش‌ها خواند و افزود: در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه رشته بدنسازی از این باشگاه‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند به ورزشکاران خدمات مناسبی ارائه دهد.

سلاجقه تصریح کرد: در این دو باشگاه از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا مطابق یا استاندارهای جهانی استفاده شده است که در منطقه جنوب استان کرمان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه درصدد علمی کردن ورزش شهرستان عنبرآباد هستیم، ابراز داشت: بر همین اساس نخستین هیئتی که در اداره ورزش و جوانان این شهرستان راه‌اندازی شده است، هیئت پرورش‌اندام است.

سلاجقه با اشاره به اینکه غلامرضا خضری به عنوان رئیس و مهدی اسماعیلی به عنوان دبیر این هیئت تعیین شده است، عنوان کرد:‌ دو روز در هفته از کارشناسان که در امر ورزش تمایل به همکاری دارند، می‌توانند به اداره ورزش جوانان عنبرآباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول