اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

مشکل پسماند بابل رفع نشد / افتتاح شهرداری ناحیه 2 بابل تا دو ماه آینده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل پسماند در بابل رفع نشده است، گفت: انتظار می‌رود جلسه‌ای با حضور نمایندگان و دیگر مسئولان تشکیل شده تا مشکل زمین احداث کارخانه تولید برق از زباله حل شود.

مشکل پسماند بابل رفع نشد / افتتاح شهرداری ناحیه 2 بابل تا دو ماه آینده

حسین نیازآذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: گستردگی اختیارات شورای شهر بابل سبب شده است که شورا بتواند تمام مسائل شهری را مورد بحث و بررسی قرار داده و آنها را به مسئولان ذیربط منعکس کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه تدوین بودجه سال 92 شهرداری هستیم شهرداری و شورای شهر بابل باید در تدوین بودجه فنی، واقعیت‌های موجود را لحاظ کنند.

نیازآذری بیان داشت: انتظار داریم ظرف دو ماه آینده شهرداری ناحیه دو بابل افتتاح شود و بودجه شهرداری برای سال آینده نیز باید متناسب با حجم مشکلات شهری باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه باید اجرای پروژه‌ها به صورت جدی در دستور کار شهرداری و شورای شهر بابل قرار گیرد، افزود: شهرداری و شورای شهر بابل به جای بودجه محافظه‌کارانه، بودجه انقباضی در نظر بگیرند تا پروژه‌های بزرگ از قبیل مجموعه چند هزار نفری ورزشی و فرهنگی که خلأ بزرگ شهر بابل است در این شهر احداث شود.

نیازآذری تامین آب شرب بابل را از اولویت‌های مهم این شهر برشمرد و افزود: مسئولان برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مشکل پسماند در بابل رفع نشده است، بیان داشت: انتظار می‌رود جلسه‌ای با حضور نمایندگان، فرماندار، رئیس سازمان بازیافت و پسماندهای مازندران و نماینده استانداری و دیگر مسئولان دست‌اندرکار تشکیل شده تا مشکل زمین احداث کارخانه تولید برق از زباله حل شود.

نیازآذری مشکل کنارگذر، آب شرب و رفع مشکل ترافیک پل محمدحسن خان را از دیگر نیازهای ضروری این شهر برشمرد.

انتهای پیام/86009/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول