اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حقوق کشاورزان نباید در چنبره بوروکراسی‌های اداری گرفتار شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در جلسات متعدد توسعه کشاورزی استان طرح‌های ارائه شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: نباید حقوق کشاورزان در چنبره مسائل و بوروکراسی‌های اداری گرفتار آیند.

حقوق کشاورزان نباید در چنبره بوروکراسی‌های اداری گرفتار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی توسعه کشاورزی در سراب اظهار کرد: دولت آمادگی دارد تا از طرح‌های سرمایه‌گذاران به خصوص در بخش کشاورزی و دامی حمایت کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب سراب برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامی با توجه به استعدادهای منطقه پایه و اساس سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در جلسات متعدد توسعه کشاورزی استان طرح‌های ارائه شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، یادآور شد: نباید حقوق کشاورزان  در چنبره مسائل و بوروکراسی‌های اداری گرفتار آیند.

بیگی از تصویب پنج طرح با سرمایه‌گذاری بالای 10میلیارد ریال در سراب خبر داد و بر آمادگی کارگروه توسعه کشاورزی برای بررسی طرح‌های جدید تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین نظر به ناتوانی بانک کشاورزی در ایجاد باجه در میدان دام اهر این موضوع را به بانک توسعه تعاون واگذار کرد.

انتهای پیام/60010/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول