اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر داد

کشف باند بزرگ بین‌المللی قاچاق طلا در شیراز

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: باند بزرگ بین‌المللی قاچاق طلا از کشور با دستور قضایی و به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شیراز کشف و توقیف شد.

کشف باند بزرگ بین‌المللی قاچاق طلا در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی اظهار داشت: از این باند بین‌المللی که در سایر استان‌های کشور نیز فعالیت داشتند محموله‌ای بالغ بر 27 کیلوگرم طلا و 301 انواع سکه کشف شد.

وی افزود: پس از دستگیری اعضای این باند در استان فارس با سرنخ‌های به دست آمده از خروج بیش از 250 کیلوگرم طلا و تعداد بسیاری انواع سکه که از استان‌های فارس، یزد، اصفهان و هرمزگان توسط این باند جمع‌آوری شده بود، در هرمزگان جلوگیری شد.

دادستان مرکز استان فارس گفت: این میزان طلا و سکه در حالی که در لنج جاسازی شده بود و اعضای باند تلاش داشتند سرمایه‌های ملی را از طریق مرزهای دریایی از کشور خارج سازند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و عاملان آن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

القاصی تصریح کرد: با وجود دستگیری تعداد بسیاری از اعضای این باند تحقیقات در مورد اعضا و ابعاد دیگر فعالیت این باند ادامه دارد.

دادستان شیراز از مطلعان و کسانی که از فعالیت این باند آگاه هستند خواست به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات باندهای جرائم اقتصادی در خروج طلا از کشور باعث ضربه به اقتصاد کشور و گسترش ناامنی و شکل‌گیری جرائم سازمان یافته می‌شود و دستگاه قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان فارس با این‌گونه فعالیت‌های باندی و جرائم سازمان یافته برخورد قاطع قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول