اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تفاهمنامه همکاری بین این دو نهاد امضا شد.

آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ظهر امروز در این نشست اظهار داشت: همکاری‌های نزدیک و همه جانبه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی می‌تواند در تامین امنیت و آرامش در جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا کند.

سیف‌الله کریم‌زاده گفت: همکاری دوجانبه بین آموزش  و پرورش و نیروی انتظامی نقش بسیار ارزنده‌ای در کاهش جرائم و رفتارهای پرخطر دارد که تقویت این همکاری‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش بخش قابل توجهی از جوانان و نوجوانان کشور را در اختیار دارد که وجود این ظرفیت می‌تواند یاریگر نیروی انتظامی در اجرای وظایف و طرح‌های پیشرو باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی به خوبی از وجود جوانان و نوجوانان درطرح‌هایی چون همیار پلیس و فرهنگ یار پلیس بهره‌مند است که به جرأت می‌توان گفت این طرح‌ها از موفق‌ترین طرح‌های تربیتی و آموزشی سطح کشور در راستای برنامه‌های انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: امید می‌رود امضاء این تفاهم‌نامه  برکات ارزشمندی در زمینه پیشگیری از جرائم و جلب همکاری آموزش و پرورش در ارتباط با برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

عزیزالله ملکی تاکید کرد: آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان در مدارس و آگاهی دهی معلمان به دانش آموزان و از راهکارهای کاهش جرائم در بین دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول