اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اصناف قم در رایزنی‌های سطح کشور حضور پر رنگ داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف قم در رایزنی‌های سطح کشور شرکت کنند و نماینده‌ای از میان آنان مشکلاتشان را به صورت جدی‌تر دنبال کند.

اصناف قم در رایزنی‌های سطح کشور حضور پر رنگ داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمشید گلپور امروز در همایش تجلیل از اتحادیه‌های صنفی که در سالن همایش‌های اصناف برگزار شد به دو سفر خود به استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: نگاهی که در سفر نخست به اصناف قم داشتم نگاه انتظاری بود که این نگاه در سفر دوم نگاهی تقدیرانه است.

وی به ویژگی‌های خاص استان قم اشاره و ابراز داشت: تمام انتظاراتی که از این استان می‌رود باید به صورت گسترده عملی شود چرا که بسیاری از ویژگی‌هایی که استان قم دارد دیگر استان‌ها از آن بی‌بهره هستند.

معاون برنامه‌ریزی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت با تبیین ویژگی‌های استان قم نسبت به دیگر استان‌ها گفت: اصناف قم به سهولت می‌توانند با مسئولان استانی و کشوری ارتباط برقرار کنند که این مهم برای دیگر استان‌ها وجود ندارد.

وی بر فعالیت بیشتر اصناف قم در سطح کشوری تاکید کرد و گفت: اصناف قم باید نماینده‌ای در کمیسیون اصناف کشور داشته باشند و مشکلات خود را به صورت جدی‌تر مطرح کنند.

وی با بیان دیگر ویژگی‌های استان قم عنوان کرد: پیشرو بودن این منطقه در مبارزات و فعالیت‌های قبل و بعد از انقلاب جایگاه ویژه‌ای به استان قم بخشیده است.

گلپور با ابراز خرسندی از هماهنگی و تعامل میان اتحادیه‌های قم تصریح کرد: این موضوع یکی از مسائل مهم است که باید برای بهبود فعالیت اصناف مورد توجه همه اعضا و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز اصناف در سطح کشور جایگاه خود را پیدا کرده‌اند تصریح کرد: اکنون نیروهای توانمند و دارای تحصیلات دانشگاهی باید مسئولیت اتحادیه‌ها را بر عهده بگیرند.

معاون برنامه‌ریزی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تمرکز زدایی اصناف در قم اظهار کرد: این مهم پس از گذشت چند سال محقق شد ولی با این وجود چنین تفکراتی نشان‌دهنده توانمندی اصناف قم است.

وی با بیان اینکه باید سطح نگاه به اصناف وسیع‌تر باشد تصریح کرد: با این نگاه‌ها می‌توان بیش از پیش فعال بود و در زمینه‌های گوناگون تاثیر گذاشت.

گلپور با بیان انتقاد از عدم حضور اصناف قم در رایزنی‌های سطح کشور گفت: اتحادیه‌های صنفی قم باید در رایزنی اتحادیه‌های قم در سطح کشور حضوری پر رنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه سطح علمی کارکنان اصناف باید ارتقا پیدا کند ابراز داشت: بسترهای لازم برای این ارتقا باید فراهم شده و امکانات حوزه اصناف به روز شود.

انتهای پیام/78005/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول