اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

مازندران برای مسابقات ملی قرآن کریم آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مازندران و مردم آن میزبان سی‌ و پنجمین دوره مسابقات قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم کشور هستند که اجرای این کار در استان فراهم می‌شود.

مازندران برای مسابقات ملی قرآن کریم آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری حجت‌الاسلام ستار علیزاده در نشست ستاد اجرایی مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم بیان داشت: مازندران و مردم آن میزبان سی‌ و پنجمین دوره مسابقات قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم کشور هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد عالی مسابقات به استاندار مازندران واگذار شده است، افزود: کمیته‌های آموزشی، اجرایی، اداری و پشتیبانی، تبلیغات، مدعوین، روابط‌ عمومی، فرهنگی، محافل قرآنی، نمایشگاه و ...کمیته‌های اجرایی استانی این مسابقات است.

علیزاده با بیان اینکه مردم با نگاهی ژرف به مسابقات قرآنی می‌نگرند تصریح کرد: ایجاد کمیته 11 گانه مبین آن است که این امر کاری سخت و پر‌زحمت بوده و نیازمند این است تا همکاران وقت بیشتری گذاشته و هر چه سریع‌تر کمیته‌ها را تشکیل دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات در مجتمع قوه قضاییه ساری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: باید اقدامی صورت گیرد تا کل استان، نهادهای دولتی و غیردولتی، مردم و افکار عمومی دغدغه اجرا و برگزاری این مسابقه را داشته و حضور کامل و حماسی داشته باشند.

وی با اشاره به تبلیغات این مسابقات از طریق تریبون نماز جمعه افزود: پیشنهاد شده از یک ماه مانده به اجرای مسابقات از طریق تریبون نماز جمعه و با هماهنگی ائمه جمعه مباحث قرآنی در خطبه‌ها برای آماده‌سازی بیشتر افکار عمومی و فضای استانی مطرح شود.

مسئول دارالقرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه این مسابقه مختص به یک اداره و سازمان نیست بلکه متعلق به همه استان‌ است، گفت: برگزاری برنامه‌هایی چون رونمایی از محصولات قرآنی، تمبر قرآنی، انیمیشن‌های قرآنی، افتتاحیه مراکز قرآنی، کلنگ‌زنی پردیس قرآنی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مؤسسات قرآنی می‌تواند ما را در برگزاری هر چه بهتر این مسابقه یاری دهد.

سعید قربانی تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی این مسابقات را ضروری دانست و افزود: از کل فضای استان باید برای فضاسازی قرآن استفاده شود.

انتهای پیام/ر/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول