اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداری سازمان نظام مهندسی قزوین خبر داد

آموزش مباحث ساخت و ساز به خبرنگاران

خبرگزاری فارس: مدیر اداری سازمان نظام مهندسی استان قزوین از آموزش مباحث ساخت و ساز به خبرنگاران خبر داد.

آموزش مباحث ساخت و ساز به خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعد معارفی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پیش از این تفاهمنامه‌ای را با یکی از هفته‌نامه‌های استانی داشتیم که با منتفی شدن آن، پیگیر موضوع آموزش خبرنگاران با مباحث ساخت و ساز هستیم.

وی با اشاره به پیشینه نظام مهندسی ساختمان استان قزوین عنوان کرد: این سازمان در سال 77 در استان تأسیس شد البته پیش از آن نیز مجامع مهندسی پویایی را در قزوین داشتیم ولی به اندازه سازمان نظام مهندسی اعتبار نداشتند.

مدیر اداری سازمان نظام مهندسی استان قزوین ادامه داد: در سال 77 حدود 100 نفر در این سازمان عضویت داشتند، ولی در حال حاضر 6 هزار مهندس در هفت رشته معماری، عمران، شهرسازی، تأسیسات مکانیکی، نقشه‌برداری، تأسیسات برقی و ترافیک با هدف توسعه و تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری شهری و ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر اجرای درست خدمات عضو سازمان مهندسی ساختمان استان قزوین هستند.

معارفی با اشاره به کسب گواهینامه بین‌المللی ISO از سوی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین افزود: این سازمان گواهینامه بین‌المللی ISO و نظام آراستگی سازمانی را به عنوان نخستین سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور در راستای ارائه خدمات استاندارد کسب کرد.

وی حضور مهندسان را در پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین پرشور دانست و تصریح کرد: با مشارکت 61 درصد از مهندسان در این انتخابات 90 درصد هیئت رئیسه سابق در این دوره نیز به نحو شایسته‌ای انتخاب شدند.

این مسئول اضافه کرد: در پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین علی فرخ‌زاد با کسب 2 هزار و 300 رأی در مجموع رتبه سوم را در کشور به دست آورد.

مدیر اداری سازمان نظام مهندسی استان قزوین اذعان داشت: با تعامل خوبی که با رسانه‌ها داریم، در نهادینه‌سازی فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان گام‌های مؤثری برداشته‌ایم که امیدواریم این تعامل با رسانه‌ها افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر نقش اساسی سازمان نظام مهندسی ساختمان بر روی کیفی‌سازی ساخت و سازها اذعان داشت: این سازمان نقش تأثیرگذاری را در کیفی‌سازی ساخت و سازها در کشور بازی دارد.

انتهای پیام/77003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول