اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

درگیری شهرداری و شورای شهر بهبهان به نفع مردم پایان یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: درگیری شهرداری و شورای شهر بهبهان باید با اتخاذ تدابیری و تامین منافع مردم پایان یابد.

درگیری شهرداری و شورای شهر بهبهان به نفع مردم پایان یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های این هفته خود در جمع نمازگزاران بهبهانی به معرفی عراق به عنوان شروع کننده جنگ در سال 1370 اشاره و اظهار کرد: این امر بار دیگر حقانیت ملت ایران را نشان داد که حتی مجامع بین‌المللی که خود در دست استعمارگران و استکباران بود، به سود ایران رای داد و این پاداش بزرگی برای ملت مسلمان و مقاوم ایران بود.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای فرهنگی به دست رهبر انقلاب تصریح کرد: فرهنگ یکی از مولفه‌های جامعه بوده که نقش بیار اساسی در ترقی و پیشرفت آن داشته و زمینه را برای سربلندی یا ناکامی یک اجتماع فراهم می‌کند.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: هرچه فعالیت و کار در امر فرهنگی صورت گیرد، باز هم کافی نبوده و باید متناسب با زمان و با برنامه‌ریزی کارشناسی شده، فرهنگ مردم و جامعه را افزایش داد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حقوق بشر در کلیت خوب است، گفت: حقوق بشر خوب بوده و ما هم آن را قبول داریم اما در حال حاضر بعضی از کشورها از آن سوءاستفاده سیاسی می‌کنند که این امر مورد قبول نیست و البته حقوق بشر را نیز به تنهایی کافی نمی‌دانیم.

ابوعلی با اشاره به سالروز اشغال بلندی‌های جولان به دست رژیم صهیونیستی اذعان داشت: رژیم تقلبی و غاصب صهیونیستی امروز در سراشیبی سقوط قرار داشته و مراحل نابودی را یکی پس از دیگری طی می‌کند که آرزوی همه آزادی‌خواهان و حق‌خواهان نیز همین است.

وی خاطرنشان کرد: اسراییل در جنگ هشت روزه با مردم مقاوم غزه بار دیگر شکست سنگینی خورد و فهمید که شانسی برای ادامه حیات نخواهند داشت و هر لحظه در معرض نابودی است.

خطیب جمعه بهبهان در پایان به مسایل شهری اشاره کرد و گفت: کشمکش میان شهرداری و شورا در حال طولانی شدن بوده که به سود بهبهان نیز نیست و بیش از همه مردم از آن متضرر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان مربوطه می‌خواهیم در کوتاهترین زمان این مسئله را به سود مردم پایان دهند و هر امری که بیشترین بازدهی و اثرات مثبت را برای بهبهان و شهروندان آن دارد را انجام دهند.

انتهای پیام/72003/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول