اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تأخیر یک ماهه در جواب آزمایش فنی پروژه مجتمع فرهنگی بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از معطل شدن این اداره‌کل از سوی آزمایشگاه مکانیک خاک، گفت: این آزمایشگاه برای جواب دادن به آزمایش فنی پروژه مجتمع فرهنگی بویراحمد بیش از یک ماه تأخیر داشته است.

تأخیر یک ماهه در جواب آزمایش فنی پروژه مجتمع فرهنگی بویراحمد

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از پیشرفت پنج درصدی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بویراحمد خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مکان به محل استقرار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تبدیل می‌شود، اظهار کرد: برای استقرار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان فعلی، تاکنون چندین تذکر به ما داده شد زیرا بر اساس قانون باید در مجتمع فرهنگی و هنری مستقر شویم.

کمالوندی در پاسخ به علت کندی پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک این استان بیش از یک ماه است که هنوز جواب یک آزمایش ساده فنی را در این پروژه نداده است و ما را معطل کرده است.

مسئول دستگاه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به آزمایشگاه مکانیک خاک ضرب‌الاجل دادیم که این آزمایش را به یک آزمایشگاه خصوصی می‌فرستیم و تأییدیه آن را برای ادامه ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بویراحمد می‌گیریم.

وی با اشاره به لزوم اتمام کار ساخت این مجتمع تا پایان دولت دهم، تأکید کرد: بر اساس تعهد دولت پروژه‌هایی که در لیست طرح‌های مهر ماندگار هستند باید تا پایان کار دولت به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اداره‌کل 2 پروژه مهر ماندگار دارد که مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بویراحمد یکی از آن‌ها و تالار مرکزی شهر یاسوج نیز یکی دیگر از این طرح‌ها است.

وی ابراز داشت: تالار مرکزی یاسوج 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اکنون فعال است.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح مهر ماندگار تالار مرکزی یاسوج 88 درصد پیشرفت مالی دارد، گفت:‌بر اساس شواهد پیمانکار این پروژه قادر به انجام تعهد خود نیست.

وی ادامه داد: امید است با توجه به اینکه این طرح مشکل مالی ندارد به موقع شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مشکل پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بویراحمد، دستور داده است تا طی نامه‌ای به آزمایشگاه مکانیک خاک قراردادش لغو شود و تأیید آزمایش فنی آن در دانشگاه صورت گیرد.

صابری همچنین تأکید کرد: با توجه به اینکه تالار مرکزی یاسوج مشکل بودجه‌ای ندارد، پیمانکار با کمی همت و اراده این پروژه را به مرحله بهره‌برداری می‌رساند.

انتهای پیام/82005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول