اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

تسهیلات 1209 میلیارد ریالی توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مجموع تسهیلات بخش طرح‏های توسعه کشاورزی در استان زنجان یک‌هزار و 209 میلیارد ریال اعلام شده است.

تسهیلات 1209 میلیارد ریالی توسعه کشاورزی در زنجان

محمدرضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 3 هزار و 470 پرونده طرح توسعه به بانک‏های استان زنجان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه 95 درصد از پرونده‎های تسهیلات طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان به بانک‎ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: 61 درصد از پرونده‎های طرح توسعه کشاورزی استان در بانک‎ها پذیرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 84 درصد از پرونده‎های طرح توسعه کشاورزی استان زنجان عقد قرارداد شده است، تصریح کرد: 29 درصد از این پرونده‏ها به شهرستان خدابنده تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه سهم تسهیلات طرح توسعه کشاورزی در شهرستان ماهنشان 129میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: سهم شهرستان ایجرود نیز 133 میلیارد ریال برآورد شده است.

نهاوندی‎پور با بیان اینکه سهم شهرستان خرم‏دره از تسهیلات طرح‏های توسعه کشاورزی در استان 90 میلیارد ریال است، یادآور شد: 238 میلیارد از تسهیلات نیز به شهرستان ابهر اختصاص دارد.

وی سهم شهرستان خدابنده را از تسهیلات طرح‏های توسعه کشاورزی 163 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: به میزان 100 درصد اعتبارات، پرونده طرح توسعه به بانک‏های این شهرستان معرفی شده است.

*زنجان جایگاه پنجم کشوری را در تصویب طرح‌های کشاورزی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه جایگاه استان زنجان از نظر پرونده‏های مصوب طرح توسعه کشاورزی در سطح ملی جایگاه پنجم است، ادامه داد: استان زنجان از نظر درصد عقد قرارداد پرونده‏ها نیز در جایگاه ششم کشوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات استان زنجان در زمینه طرح‏های توسعه کشاورزی یک‌هزار و 209 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: پرونده‏های زیادی در این زمینه به بانک‏ها معرفی شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول