اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پلمب 15 واحد کنستانتره غیرمجاز در شهرستان آذرشهر

خبرگزاری فارس: مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از پلمب 15 واحد کنستانتره غیرمجاز در شهرستان آذرشهر خبر داد.

پلمب 15 واحد کنستانتره غیرمجاز در شهرستان آذرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمال خوش‌پیمان صبح امروز در جلسه مدیران شهرستان‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های مدیریت حراست سازمان در طول یک سال گذشته اظهار کرد: در این مدت در کل سازمان مورد خاصی مشاهده نشده و تعامل پرسنل حراست با مدیران در حد مطلوب بوده است.

وی به چالش‌های موجود درحوزه فعالیت IT در بخش کشاورزی پرداخت و با اشاره به تهدیدات دشمن که همیشه در کشور ما وجود دارد، افزود: ما شاهد تلاش‌های سرویس‌های امنیتی دشمن در کشورمان هستیم و به این منظور بر راه‌اندازی حراست IT و تقویت امنیت شبکه کامپیوتر و بانک‌های اطلاعاتی تاکید داریم.

خوش‌پیمان با اشاره به مزایای استفاده از دوربین مدار بسته در سطح سازمان افزود: اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته به اندازه‌ای است که در طول دو دهه گذشته این سؤال در ذهن بسیاری از مدیران و کاربران سیستم‌های نظارت تصویری به وجود آمده است که چگونه تا پیش از این، از این سیستم استفاده نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه در هنگام وقوع جرم و یافتن مجرمان، وجود یک سیستم نظارت تصویری مناسب که به طور اصولی طراحی شده باشد مزایای بسیاری را برای محافظت از دارایی‌ها، داشتن مکانی امن و مدیریت موثر مدیران سازمان خواهد داشت، افزود: ترساندن مجرمان، جلوگیری از سرقت، افزایش بهره‌وری، کاهش مسئولیت و بدهی، محافظت از اطلاعات، مدیریت از راه دور، شناسایی بهتر مشتریان، ساده‌سازی عملیات، معتبر ساختن آلارم‌ها و آرامش خاطر از مزایای نصب دوربین‌های مدار بسته در سازمان است.

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه نصب مدیران نباید بدون استعلام از حراست صورت پذیرد، ادامه داد: انجام این کار به نفع سازمان و مدیران مجموعه است.

وی با بیان اینکه مدیرانی که برخورد نامناسبی با ارباب رجوع دارند توبیخ می‌شوند، افزود: برخورد نامناسب با ارباب رجوع در مدیریت‌های جهادکشاورزی در شهرستان‌ها و ادارات تابعه پذیرفتنی نبوده و باید گفت برخورد نامناسب یک مدیر با ارباب رجوع، خدمتگزاری در کل سازمان را زیر سؤال می‌برد.

خوش‌پیمان با یادآوری وظایف مدیران در برابر مراجعه‌کنندگان و مردم تصریح کرد: مردمی که به ادارات مراجعه می‌کنند مطمئنا با مشکلی مواجه شده‌اند و ممکن است در اثر این مشکلات گاهی اوقات قدری تندتر صحبت کنند اما یک مسئول نباید با برخورد متقابل با وی مقابله کند.

وی با تاکید بر لزوم گره‌گشایی از مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزود: مدیران باید در برخوردهای خود با ارباب رجوع دقت بیشتری داشته باشند چرا که برخورد نامناسب خدمتگزاری من و شما را زیر سؤال می‌برد.

مدیر حراست سازمان ضمن تقدیر و تشکر از پلمب 15 واحد کنستانتره غیرمجاز در شهرستان آذرشهر افزود: امیدوارم مدیران شهرستان‌ها بدون درگیر کردن سازمان، با تعامل صحیح با مسئولان قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با معضلات بخش کشاورزی همچون تغییر غیرمجاز کاربری اراضی اقدامات لازم را به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان در شهرستان معمول دارند.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول