اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اشنویه تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های جامعه برای مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اشنویه گفت: برای اینکه بتوانیم با مواد مخدر مبارزه کنیم لازم است تا از تمام ظرفیت‌های جامعه در این زمینه استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت‌های جامعه برای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه سلیم اکبری صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اشنویه اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر در اشنویه با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود و در این زمینه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان به طور چشمگیر فعالیت دارد.

وی با اشاره به افزایش کشف مواد مخدر در اشنویه در سال‌ جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تصریح کرد: افزایش میزان کشف مواد مخدر نشان از گسترش فعالیت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان است.

اکبری با اشاره به کشفیات به عمل آمده در سال‌ جاری افزود: امسال شاهد افزایش 70 درصدی کشفیات مواد مخدر در اشنویه هستیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه با قاچاقچیان برخورد جدی انجام می‌شود، در راستای مبارزه با قاچاق مرز این شهرستان نیز توسط مرزبانی به خوبی کنترل می‌شود.

اکبری با اشاره به توطئه دشمنان در راستای آلوده‌سازی جوانان به مواد مخدر خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش برای نفوذ در ذهن جوانان است و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کند.

معاون فرماندار اشنویه همکاری هر چه بیش‌تر مسئولان را در این زمینه خواستار شد و گفت: مبارزه با مواد مخدر کار یک نهاد نیست و لازم است تا نهادهای فرهنگی بیش‌تر از سایر دستگاه‌ها وارد این موضوع شده و به روشنگری جوانان بپردازند.

اکبری با تاکید بر فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار داشت: باید جوانان در برابر این بلایای خانمان‌سوز آگاهی‌های لازم را داشته باشند تا در دام سوداگران مرگ نیفتند.

انتهای پیام/61001/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول