اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اطلاع‌رسانی 24 ساعت پیش از ورود ضریح / حرکت از پل سوم خرداد به‌سوی گلزار شهدا

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: ضریح مطهر مرقد اباعبدالله‌الحسین(ع) از فلکه فرودگاه مورد استقبال خرمشهری‌ها قرار گرفته و پس از حرکت به سوی پل سوم خرداد (پل قدیم خرمشهر) به سوی گلزار شهدا رهنمون می‌شود.

اطلاع‌رسانی 24 ساعت پیش از ورود ضریح / حرکت از پل سوم خرداد به‌سوی گلزار شهدا

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به ورود ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) به خرمشهر اظهار کرد: زمان ورود ضریح به شهرستان خرمشهر به‌طور قطعی مشخص نشده و حتماً 24 ساعت قبل از ورود اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: در این راستا مقدمات لازم انجام شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچ مشکلی را برای استقبال پرشکوه از ضریح مطهر نمی‌بینیم.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: از دو هفته پیش با تشکیل جلسات مکرر همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را با تقسیم کار و وظایف برای استقبال هر چه باشکوه‌تر مهیا و آماده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مطمئناً شهروندان خرمشهری برای ورود ضریح مطهر آقا اباعبدالله به شهرستان لحظه شماری می‌کنند و این امر را از روزها پیش در گوشه و کنار خرمشهر مشاهده کرد.

حسینی تصریح کرد: مردم این منطقه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر حرکت ضریح، از زوار و مهمان وارد شده در شهرستان پذیرایی می‌کنند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر بیان کرد: کمیته پشتیبانی در این راستا ترتیب داده شده و غذای گرم به زوار و استقبال کنندگان از ضریح مقدس در مسیر حرکت توزیع می‌شود.

فرماندار خرمشهر با اشاره به مسیر حرکت ضریح در خرمشهر ادامه داد: ضریح از فلکه فرودگاه مورد استقبال خرمشهری‌ها قرار گرفته و پس از حرکت به سوی پل سوم خرداد (پل قدیم خرمشهر) آورده شده و سپس به سوی بلوار عشایر و گلزار شهدا رهنمون می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم سعادت زیارت ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) نصیب همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت شود.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول