اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة ـ53

روشن‌پژوه: مردم در استقبال از ضریح واقعه‌ای بی‌نظیر خلق کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد قرارگاه کربلا گفت: مردم خوزستان و دیگر نقاط کشور در استقبال از ضریح امام حسین (ع) واقعه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

روشن‌پژوه: مردم در استقبال از ضریح واقعه‌ای بی‌نظیر خلق کردند

احمد روشن‌پژوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة النجاة با اشاره به استقبال گسترده مردم اهواز از ضریح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: مردم استان خوزستان به ویژه شهرستان اهواز در استقبال از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا یک واقعه بی‌نظیر خلق کردند.

وی افزود: شاید دیگر چنین رویدادی در تاریخ استان خوزستان رقم نخورد که این‌گونه اقشار مختلف مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد و همچنین اقوام مختلف در جای جای استان خوزستان نسبت به ضریح حضرت سیدالشهدا ابراز عشق و علاقه کنند.

فرمانده ارشد قرارگاه کربلا با اشاره به اینکه مردم شهرهای مختلف از شب قبل از ورود ضریح مطهر به اهواز در این شهر به انتظار نشسته بودند، یادآور شد: مردم سینه‌زنان و گریه‌کنان به عشق امام حسین (ع) دوری راه و انتظار نسبتاً طولانی را به جان خریدند.

وی با بیان اینکه مردم در مراسم استقبال بی‌نظیر در اهواز صحنه‌های زیبایی خلق کردند، گفت: همان‌طور که حضرت زینب گفت که ما در کربلا به جز زیبایی چیزی ندیدیم ما نیز در مراسم استقبال از ضریح اباعبدالله چیزی جز معنویت و عشق به امام حسین که در دل‌های این مردم است چیزی ندیدیم.

روشن‌پژوه با بیان اینکه مردم اشک‌ریزان و با پای برهنه همراه با ضریح عشق حرکت می‌کردند یادآور شد: این‌ها چیزی جز علاقه و محبت به اهل بیت نیست که این مردم به این‌گونه ابراز می‌کنند.

وی با اشاره به شور و حال خاص مردم اظهار کرد: عشق و علاقه مردم به اباعبدالله چنین روز بزرگی را رقم زد و چنین چیزی تکرار نخواهد شد.

فرمانده ارشد قرارگاه کربلا همچنین از تمام دست‌اندرکاران ساخت این ضریح مطهر و همچنین مردم قم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/78010/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول