اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس مطرح کرد

رفع مشکلات امنیتی زندان مرکزی بندرعباس

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین استان، رفع مشکلات امنیتی زندان مرکزی بندرعباس در دستور کار است.

رفع مشکلات امنیتی زندان مرکزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی به همراه دادستان و مدیر کل زندان‌های هرمزگان در بازدید میدانی از زندان مرکزی بندرعباس اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی این زندان  قرار داشتن در بافت شهری است که باعث بروز برخی مشکلات شده است.

وی تصریح کرد: در راستای قانون انتقال زندان‌ها به خارج از شهر، انتقال زندان بندرعباس نیز در فضایی به مساحت 50 هکتار به تصویب کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی هرمزگان رسیده است.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: زندان بندرعباس در بخش تجهیزات زیربنایی نیز مشکلاتی دارد که این موضوع پیگیری و برطرف می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه زندان بندرعباس در بخش حمل و نقل هم مشکلی جدی دارد، گفت: تلاش می‌شود که دو دستگاه مینی بوس و یک دستگاه آمبولانس نیز برای اعزام و بدرقه زندانیان در اختیار این زندان قرار گیرد.

اکبر سلیمانی مدیر کل زندانهای هرمزگان نیز در ادامه از تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات امنیتی زندانها تشکر کرد و گفت: بدون شک ارتقا امنیت زندان‌ها، افزایش سلامت اجتماعی و روانی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول