اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری در میهمانی هلال احمر صورت گرفت

فوتسال صبا؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اختلاف سه گل مقابل تیم هلال احمر آذربایجان شرقی به برتری رسید تا به یک قدمی قهرمانی نیم فصل برسد.

فوتسال صبا؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های هفته دوازدهم از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با رقابت 13 تیم ادامه یافت که تیم‌های مدعی در شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به میدان رفتند و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه موفق به شکست تیم فوتسال هلال احمر آذربایجان شرقی شد.

شاگردان دکتر قدرت‌الله باقری در تیم فوتسال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران حریف بازی می‌کردند، در تمام لحظات بازی بهتری نسبت به تیم هلال احمر آذربایجان شرقی ارائه کرده و در نهایت با اختلاف سه گل حریف خود را مغلوب کردند و موفق به کسب هشتمین پیروزی خود در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شدند.

در این دیدار علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و محمد کرمانی (دو گل) برای تیم فوتسال صبای قم به ثمر رساندند و نماینده شایسته فوتسال قم موفق شد بعد از پیروزی در دیدارهای خارج از خانه مقابل تیم‌های شهرداری تبریز، شهرداری ساوه و میثاق تهران و تساوی در برابر حفاری اهواز، این بار تیم هلال احمر آذربایجان شرقی را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و موقعیت خود در جدول را سامان دهد.

شاگردان باقری در تیم فوتسال صبای قم بعد از ایجاد اختلاف سه گل باز هم سعی کردند تا بر تعداد گل‌های زده خود بیافزایند و با حضور بازیکنان جوان خود در زمان‌هایی که میزبان دست به بازی انتحاری زده بود، بارها روی ضد حملات، فاصله‌ای با گل‌های بعدی نداشتند تا اینکه این دیدار در نهایت با برتری چهار بر یک صبای قم تمام شد.

تیم فوتسال صبای قم با کسب این پیروزی 26 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز به لطف یک امتیاز برتری نسبت به تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان به صدر جدول رده‌بندی چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رفت تا در هفته آخر دور رفت در خانه به مصاف تیم شهید منصوری قرچک برود.

این نتیجه برای صبای قم در حالی رقم خورد که این هفته تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و صنایع گیتی پسند اصفهان در سالن هفتم تیر قرچک با یکدیگر به رقابت پرداختند و دیدار دو تیم به تساوی دو بر دو انجامید تا صبا صدرنشین لیگ برتر فوتسال شود.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول