اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند:

تدابیر امنیتی اندیشیده شده بود / با فحاشی تماشاگران کاری نمی‌توان کرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه گیتی پسند گفت: با توجه به حساسیت بازی با منصوری، تمام تدابیر امنیتی لازم اندیشیده شده بود، اما فحاشی چند هزار نفر را نمی‌توان کاری کرد.

تدابیر امنیتی اندیشیده شده بود / با فحاشی تماشاگران کاری نمی‌توان کرد

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فدراسیون برای این بازی ناظران خوبی را در نظر گرفته بود و داوری نیز توسط یکی از بهترین کوبل‌های داوری فوتسال کشور صورت گرفت.

وی با اشاره به حضور مسئول کمیته داوران کمیته فوتسال در سالن برگزاری مسابقه تصریح کرد: پیش از آغاز بازی نیروی انتظامی تدابیر امنیتی لازم را اندیشیده بود و پس از بازی نیز تا زمان خارج شدن اتومبیل‌های ما از شهر، ما را اسکورت کردند.

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند ادامه داد: تماشاگران حاضر در ورزشگاه با فحاشی‌های شدید جو بسیار بدی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند که بسیار تأسف برانگیز بود.

وی با بیان اینکه ناظر بازی گزارش حاشیه‌های صورت گرفته در ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند، تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده شکایتی را آماده کرده‌ایم که به فدراسیون ارسال می‌کنیم، زیرا تاکنون چنین برخوردهایی را ندیده بودیم.

طاهری با اشاره به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی توسط تیم گیتی پسند بیان کرد: دو تیم منصوری و صبا هفته آینده با یکدیگر دیدار می‌کنند و احتمال از دست دادن امتیاز دو تیم زیاد است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول