اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

امکان واردات اتوبوس‌های خارجی برای اتوبوسرانی اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور امکان واردات اتوبوس‌های خارجی برای ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان وجود ندارد.

امکان واردات اتوبوس‌های خارجی برای اتوبوسرانی اصفهان وجود ندارد

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر این ناوگان با مشکلات عمده‌ای در راستای فعالیت خود مواجه است، اظهار کرد: البته این ناوگان در هر شرایطی در راستای ارائه حمل و نقل سریع، ارزان و راحت به شهروندان حرکت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه نواقصی در فاز نخست خط یک BRT اصفهان وجود دارد چه میزان از این مشکلات به این ناوگان اختصاص دارد، اضافه کرد: 80 درصد از نواقص موجود در فاز نخست خط یک BRT اصفهان به مدیریت این پروژه باز می‌گردد و حدود 20 درصد از این نواقص و مشکلات نیز به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر اتوبوس‌های فعال در این فاز کاهش یافته است یا خیر، تصریح کرد: در حال حاضر همچنان 40 دستگاه اتوبوس تندرو شهری در این فاز سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند و کاهشی در راستای اتوبوس‌های فعال در این فاز نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه البته ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان 30 دستگاه از اتوبوس‌های مگا ترانس خود را چپ درب کرده و نسبت به تعبیه درب در سمت چپ این اتوبوس‌ها اقدام کرده است، ادامه داد: این اتوبوس‌ها در زمان‌های کمبود اتوبوس در این فاز وارد خط می‌شوند و سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه تحریم‌های خارجی سبب کاهش ورود قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز اتوبوس‌ها نیز شده است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود که در برخی از مواقع به دلیل نبود لوازم یدکی مورد نیاز اتوبوس‌های BRT تعدادی از این اتوبوس‌ها متوقف شوند.

وی با اشاره به اینکه البته در صورت بروز چنین مشکلی با چپ درب شدن تعدادی از اتوبوس‌ها مشکلی در زمینه کاهش اتوبوس‌های فعال در فاز نخست خط یک BRT اصفهان ایجاد نمی‌شود، افزود: در حال حاضر تقاضای شهروندان برای استفاده از اتوبوس‌های BRT در فاز نخست این خط افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور امکان واردات اتوبوس‌های خارجی برای ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 ایستگاه در فاز نخست خط یک BRT اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: در هر یک از ایستگاه‌های این فاز نیز دو نفر از بازرسان این ناوگان در دو نوبت فعالیت می‌کنند که در مجموع 28 بازرس در این فاز سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول