اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری ظرفیت‌ لازم برای ورود به ورزش قهرمانی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، توانایی بالای شهرداری در حوزه اعتبارات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه را از دلایل ورود شهرداری به عرصه ورزش‌ قهرمانی دانست.

شهرداری ظرفیت‌ لازم برای ورود به ورزش قهرمانی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد عصر امروز در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات والیبال شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه استان قزوین اظهار داشت: ترویج و توسعه امر ورزش و جذب مخاطب حداکثری، بخش مهمی از چشم‌اندازها و برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین در امر توسعه ورزش ادامه داد: توانایی بالای شهرداری در حوزه اعتبارات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه موجب شده تا شهرداری به ورزش قهرمانی نیز ورود پیدا کند.

این مسئول افزود: در راستای این هدف می‌توان به افتخارات باشگاه کاسپین و راه یافتن تیم فوتسال این باشگاه به لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد.

وی در ادامه مسابقات والیبال شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه استان قزوین را یکی از برنامه‌های قابل تحسین برشمرد و بر تداوم این گونه اقدامات تأکید کرد و گفت: این مسابقات نخستین دوره است که برگزار شد، اما از استقبال خوبی برخوردار بوده و 15 تیم از همه شهرداری‌های استان و مجموعه مدیریت شهری قزوین در آن حضور یافتند.

وزیری‌نژاد افزود: با برگزاری این مسابقات وفاق و همدلی خاصی بین شهرداری‌های استان حاصل شد که ستودنی است.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات بیان کرد: در این دوره از مسابقات، 15 تیم شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین به مقام نخست، تیم شهرداری مرکز به مقام دوم و تیم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به مقام سوم دست یافتند و کاپ اخلاق این مسابقات به تیم شهرداری محمدیه اهدا شد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم اختتامیه از تیم‌های برتر تجلیل شد و نیز از شش نفر از پیشکسوتان ورزش والیبال استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول