اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

مردم با شنیدن نام پلیس امنیت را احساس می‏کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان با تأکید بر اقتدار پلیس گفت: امروز مردم با شنیدن نام نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش می‏کنند.

مردم با شنیدن نام پلیس امنیت را احساس می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حسن سعدالدین در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سمنان، پلیس را نیرویی پرتوان و ایثارگر عنوان کرد و از تلاش مأموران انتظامی برای ارتقای امنیت جامعه تجلیل کرد.

وی با اشاره به مؤلفه‏های پلیس مطلوب نظام در کلام رهبری تصریح کرد: اقتدار ظاهری و معنوی، عزت، مردم‌داری، مهربانی و درست‏کاری باید از مهم‏ترین ویژگی‏های مأموران انتظامی باشد و این ویژگی‌ها نیز مورد تأکید فرمانده کل قوا است.

فرماندار شهرستان سمنان مهاجرت‏های ناهمگون، رشد 18 تا 20 هزار نفری جمعیت، وجود بافت‏های قدیمی و جدید، فرهنگ‏های متفاوت و نیز حساسیت بالای علما و مردم را از ویژگی‏های سمنان عنوان کرد و ادامه داد: با وجود این ویژگی‏ها، وظیفه نیروی انتظامی بسیار حساس است.

گفتنی است،‌ در این آیین، سردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان، سیدموسی حسینی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی سمنان معرفی و از تلاش مسئولان قبلی قدردانی کرد.

انتهای‌پیام/22494/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول