اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

خود‌کفایی 33 خانوار زیر‌پوشش کمیته امداد در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 خانوار مددجوی کمیته امداد این شهرستان خودکفا شد‌ند.

خود‌کفایی 33 خانوار زیر‌پوشش کمیته امداد در بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 121 خانوار با جمعیتی برابر با یک‌هزار و 634 نفر زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان بشرویه هستند که ماهانه مستمری به آنان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: جمعیت زیر‌پوشش کمیته امداد بشرویه از نظر تعداد خانوار نسبت به جمعیت منطقه 17.5 درصد و نسبت به نفرات هفت درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه‌‌ با اشاره به عملکرد واحد فرهنگی این نهاد در این مدت تصریح کرد: 211 دانش‌آموز زیر‌پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که 56 میلیون و 524 هزار ریال در قالب کالا به آنها کمک شده است.

برمک افزود: از این تعداد 40 دانش‌آموز در خوابگاه‌های سطح شهرستان ثبت‌نام کرده‌ و 75 نفر از دانش‌آموزان به اردو اعزام شدند که مبلغ 20 میلیون و 878 هزار ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: 19 نفر دانشجو زیر‌پوشش کمیته امداد هستند که مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال برای آنها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه یادآور شد: 610 دانش‌آموز در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کردند که این دوره‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیون و 343 هزار ریال برگزار شده است.

برمک گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که برای قشر دانش‌آموز و دانشجوی زیر‌پوشش این شهرستان اجرایی می‌شود جنبه فرهنگی دارد و کمیته امداد نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/69006/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول