اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده

کیلومتر 123 تا 175 آزاد راه همدان ساوه زیر بار ترافیک می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان گفت: هفته آینده از کیلومتر 123 تا 175 آزاد راه همدان به ساوه که به مدت یک ماه مسدود بود بهره‌برداری شده و زیر بار ترافیک می‌رود.

کیلومتر 123 تا 175 آزاد راه همدان ساوه زیر بار ترافیک می‌رود

یوسف‌رضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در هفته آخر آذر ماه از کیلومتر 123 تا 175 آزاد راه همدان به ساوه به طول 52 کیلومتر آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: باند شمالی این آزاد راه حدفاصل تقاطع جاده فامنین- تجرک تا تقاطع نزدیک سیلو همدان از 23 آبان ماه به مدت یک ماه مسدود شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان تصریح کرد: این قطعه به مدت یک ماه دست شرکت سرمایه‌گذار قرار گرفته و امید است 23 آذر ماه آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و کارهای ایمن‌سازی حدفاصل کیلومتر 123 تا 175 آزاد راه همدان- ساوه  به طول 52 کیلومتر در دست اقدام است.

نوروزی اضافه کرد: عملیات اجرایی از قبیل کارهای زیرسازی، آسفالت و... به پایان رسیده و کارهای ایمن‌سازی شامل خط‌کشی، نصب گاردریل، ساخت ایستگاه عوارضی و نصب تجهیزات در حال اتمام است.

وی یادآور شد: 12 کیوسک برای عوارضی آزاد راه در نظر گرفته شده که از این بین 6 کیوسک برای دریافت عوارضی خروج و 6 کیوسک برای دریافت عوارضی ورود تعبیه می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان با بیان اینکه در این قطعه 2 پل در دست اجرا است، بیان داشت: تا سه روز آینده عملیات اجرایی زیر گذر منطقه جهان آباد فامنین و تقاطع غیرهمسطح نزدیک کوریجان در کیلومتر 175 نیز به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای بهره‌برداری از این قطعه فقط نصب باجه‌های ایستگاه عوارضی باقی مانده که تهیه شده و برای نصب به فونداسیون نیاز دارد که در حال انجام است.

نوروزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌آهن تهران- همدان ابراز داشت: قرارداد ریل گذاری راه آهن تهران- همدان منعقد و مقدمات ریل‌گذاری فراهم شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این قرارداد اخیراً با شرکت CBG که تخصص این کار را دارد، منعقد و ریل‌گذاری نیز از حوزه استان مرکزی شروع شده است.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول