اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خبر داد

تقویت لجستیکی و مالی پلیس در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس با بیان اینکه مدیریت عالی هرمزگان درصدد فراهم آوردن شرایط بهتر از لحاظ لجستیکی و مالی برای نیروهای انتظامی است، گفت: علی‌رغم کمبود اعتبارات توجهی ویژه به رفع مشکلات روستائیان معطوف است.

تقویت لجستیکی و مالی پلیس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مردای امروز در جمع اعضای شورای تامین شهرستان با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی درست، بستر مناسب در روستاها با هدف افزایش امنیت فراهم شود، اظهار داشت: باید امور به نحوی باشد که روستائیان با دسترسی به امکانات بتوانند زندگی مناسب و راحتی داشته باشند.

وی با اشاره به بازدید اعضای شورای تامین بندرعباس از روستاهای فین گفت: روستاهایی همانند رضوان در بخش فین ظرفیت بالایی در بخش‌های کشاورزی و نیروی انسانی دارد.

مرادی با بیان اینکه در این روستاها مردم درخواست‌های را ارائه داده‌اند، افزود: دولت خدمتگزار توجه ویژه و نگاه مثبت به روستاها دارد و در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توسعه و پیشرفت متوازن روستاها در نظر گرفته شده است.

به گفته مرادی، علی‌رغم کمبود اعتبارات جاری تلاش می‌شود امکانات و منابع مناسب برای رفع مشکلات مربوط به روستاها تامین شود.

فرماندار شهرستان بندرعباس افزود: این امر مستلزم همکاری و مساعدت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم مشکلات مردم با مدیریت صحیح و تخصیص منابع مکفی به سامان برسد.

وی با بیان اینکه شورای تامین شهرستان در روزهای اخیر از روستاهای مهدی‌آباد، دشت کوران، دشت مارم و رضوان در بخش فین بازدید کرده و از نزدیک امور این روستاها را مورد بررسی قرار داده است، افزود: فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت بی منت برای مردم است و خدمتگذاری مردم توفیق الهی است که در اختیار مسئولان قرار گرفته است.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه امنیت پایدار و خوبی در جامعه وجود دارد، اضافه کرد: تامین امنیت یکی از وظایف ذاتی دولت است که این امر مستلزم فراهم نمودن امکانات کافی و تخصیص منابع مالی به مجموعه نیروی انتظامی است.

وی افزود: مدیریت عالی استان درصدد فراهم آوردن شرایط بهتر از لحاظ لجستیکی و  مالی برای نیروهای انتظامی در استان هرمزگان است.

مرادی اضافه کرد: همکاری و تعامل سازنده و خوبی بین نیروهای مسلح استان و مجموعه عالی حاکمیتی وجود دارد و این دو همچون بازوان توانمند کوچکترین تحرکات را رصد و امنیت پایدار را در استان هرمزگان برقرار کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که از دیدگاه مجموعه عالی استان یک ناامنی هم زیاد است و باید جامعه‌ای فارغ از جرم و بزهکاری داشته باشیم.

بندرعباس مرکز استان هرمزگان است که بیش از نیمی از جمعیت این استان در این شهر بندری تجاری زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول