اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

پذیرفتن ولایت مقام معظم رهبری حرکت زیر پرچم امام زمان است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر پیروی از مقام معظم رهبری گفت: پذیرفتن ولایت مقام معظم رهبری حرکت زیر پرچم امام زمان است.

پذیرفتن ولایت مقام معظم رهبری حرکت زیر پرچم امام زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان مرکز بصیرت ناجا،‌ در ارتباط با هدف بعثت پیامبران الهی بیان کرد: هدف از بعثت و حضور انبیای الهی بیان این مطلب بوده که تمام زندگی انسان به همین زندگی دنیایی ختم نخواهد شد.

وی اظهار داشت: بشر نقد پسند است و چیزی را که با چشم خود ببیند به مراتب راحت‌تر از چیزی که نمی‌تواند آن را ببیند قبول می‌کند.

این مرجع تقلید زندگی انسان را به یک کوه تشبیه کرد و افزود: انسان برای بالا رفتن از کوه دچار سختی است، ‌اما برای پایین آمدن از کوه هیچ سختی ندارد و به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد.

 

حرکت در مسیر دنیا انسان را پست می‌کند

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: پایین آمدن از این کوه ‌در زندگی انسان، ‌برای کسانی است که به دنبال دنیا و زندگی دنیوی هستند، ‌آنها هر چه که از این کوه پایین‌تر می‌آیند پست‌تر می‌شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی اضافه کرد: در حالی که انسان برای بالا رفتن از این کوه که همان دستیابی به آخرت است‌ باید سختی‌ها را تحمل کند؛ این انسان هر چه بالاتر برود‌ مقام بالاتری هم کسب خواهد کرد.

 

ولایت‌مداری رمز مقاومت در مقابل دشمنان

وی ابراز داشت: اگر زیر سایه ولایت باشید،‌ دشمن نمی‌تواند به شما طمع کند و شما از تمام مشکلات به سلامت عبور خواهید کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ابراز داشت: در صورتی که ما پیرو ولایت نباشیم و زیر سایه ولایت حرکت نکنیم‌ دشمنان به راحتی به ما طمع می‌کنند و علاوه بر اینکه اموال ما را به غارت می‌برند، دین و ایمان ما را نیز نابود خواهند کرد.

این مرجع تقلید ادامه داد: برای اینکه زمینه برای دشمن ایجاد نشود همه دغدغه رهبری و بزرگان حفظ وحدت است و باید ‌اختلافات را کنار گذاشته و وحدت و یگانگی را تقویت کرد.

 

اختلاف سلیقه باعث برخورد و جسارت نشود

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: اگر ‌اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد مشکلی نبوده و طبیعی است، ‌اما باید مراقب باشیم که با هم برخورد نکنیم.

وی عنوان کرد: مبنای ولایت فقیه را در دست داشته باشید و تمام کارهای خود را بر این مبنا تنظیم کنید و بر این موضوع واقف باشید که ریشه ولایت به محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم بر می‌گردد.

 

پرچم‌دار ولایت فقیه امام زمان است

این مرجع تقلید ادامه داد: امروز ولی فقیه پرچمدار امام زمان است و رهبر معظم انقلاب و تمامی ما، افتخارمان این است که زیر این پرچم فعالیت می‌کنیم و شما هم افتخار کنید که سرباز پرچم ولایت فقیه و امام زمان هستید.

استاد برجسته حوزه علمیه تاکید کرد: اگر امروز ما به دنبال ولایت مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم ‌در واقع زیر پرچم ولایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول