اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل کارگروه گردشگری سلامت در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی از تشکیل کارگروه گردشگری سلامت در راستای هدفمند کردن گردشگر سلامت در استانداری خراسان‌رضوی خبر داد.

تشکیل کارگروه گردشگری سلامت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد مجتبی رجایی‌خراسانی ظهر امروز در آستانه برگزاری سومین کنفراس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در مشهد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص کشور در بین کشورهای اسلامی از نظر خدمات پزشکی و درمانی و همچنین جایگاه مذهبی، ایران می‌تواند در میان کشورهای همسایه از لحاظ گردشگری سلامت پیشرفت‌های خوبی را کسب کند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی با تاکید بر ظرفیت بالای ایران در جذب گردشگر سلامت ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته و با هدف افزایش جذب گردشگر سلامت در کشور به‌ویژه مشهد می‌توان با کاهش هزینه‌های بهداشتی درمانی و ارتقای سطح کیفی درمان و بهداشت در این راستا گام‌های ارزشمندی را برداشت که در این میان بیمارستان رضوی سطح مطلوبی در کشور را دارا است.

وی افزود: مشهد با دارا بودن موقعیت مذهبی مطلوب از سوی کشورهای اسلامی مورد استقبال بسیاری از کشورهای اسلامی و همچنین همسایه است و می‌توان با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی این ظرفیت را در مشهد تکمیل کرد.

رجایی خاطر نشان کرد: موقعیت مذهبی مشهد سبب می‌شود تا گردشگر سلامت تنها به سبب خدمانی درمانی به مشهد سفر نکند بنابراین باید بتوان مجموعه نیازهای گردشگر را در زمینه‌های مختلف تامین کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های ایران را به کشورهای دیگر نشان داد، بیان کرد: باید بتوان با برندسازی گردشگری ایران و تبلیغات در رسانه‌ها خصوصا در خاورمیانه و اروپا به صورت جداگانه به جذب گردشگر سلامت در ایران کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در کشور در سطح مطلوبی است عنوان کرد: در راستای تقویت بیشتر رقابت‌پذیری گردشگری سلامت در عرصه جهانی باید بتوان با ارتقای خدمات گردشگری سلامت در کشور با محوریت‌های اسلامی گردشگری نیازهای آنها را در زمینه‌های مختلف تامین کرد.

رجایی اظهار کرد: کارگروه گردشگری سلامت در راستای هدفمند کردن گردشگر سلامت در خراسان‌رضوی با همکاری بخش‌های مختلف در استانداری خراسان‌رضوی به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل شد.

انتهای پیام/70010/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول