اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان:

بیشتر مدارس کنگان مجهز به اینترنت و آزمایشگاه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: هم‌اکنون بیشتر مدارس کنگان به‌روز و مجهز به امکانات لازم از جمله اینترنت، کتابخانه و آزمایشگاه هستند.

بیشتر مدارس کنگان مجهز به اینترنت و آزمایشگاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: امسال در راستای افزایش کیفیت تحصیل در مدارس برنامه‌های متنوعی برگزار شده و طرح تحول بنیادین از جمله این طرح‌های مهم است.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش تأکید زیادی بر اجرای طرح سند تحول بنیادین دارد و همه موظف به اجرای دقیق این طرح هستیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان در ادامه به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی ما در این حوزه فرهنگی، پرداختن به وظایف تربیتی دانش‌آموزان است و در دین اسلام به برگزاری نماز جماعت توصیه فراوان شده است.

شریف تصریح کرد: باید این امر در همه مدارس نهادینه شود تا دانش‌آموزان ضمن آشنایی بیشتر با اهمیت و فوائد برگزاری نماز، یک فرد دین‌‌دار و عالم و آگاه به مسائل علمی، از لحاظ اخلاقی شجاع، خوش اخلاق و خیرخواه و از لحاظ رفتاری منضبط و قانون‌شناس تربیت شوند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان اضافه کرد: در سند تحول بنیادین، پرداختن به رویکرد تربیتی از مهم‌ترین برنامه‌هاست و ما در تمامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی باید این امر را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به فرارسیدن امتحانات نوبت اول به دانش‌‌آموزان توصیه کرد به فراگیری درس و تحصیل تلاش بیشتری داشته باشند و با برنامه‌ریزی صحیح با کمک معلمین و مدیر خود به تحصیل بپردازند تا در تحصیل موفق باشند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان از تحصیل بیش از 11 هزار دانش‌آموز در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای موفقیت این تعداد دانش‌آموز در تمام عرصه‌ها به کار گرفته‌ایم.

شریف بیان کرد: هم‌اکنون بیشتر مدارس کنگان به‌روز و مجهز به امکانات لازم از جمله اینترنت، کتابخانه و آزمایشگاه هستند.

وی تحول در آموزش و پرورش را مستلزم تحول ساختار، روش و محتوی دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار داریم، در حوزه آموزش و پرورش و بخش‌های وابسته، در چشم‌انداز مورد نظر در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول