اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

دانش‌آموزان سفیران راهیان نور هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: دانش‌آموزان به عنوان سفیران راهیان نور می‌توانند در بازگویی خاطرات مناطق عملیاتی به دیگران و تاثیرگذاری هر چه بهتر آن بر جامعه کمک کنند.

دانش‌آموزان سفیران راهیان نور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقایدی بعد از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان دشتستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌های رزمندگان از اهداف اردوهای راهیان نور است.

وی افزود: در اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ شهادت و مبارزه با دشمن و بصیرت‌افزایی جوانان به بهترین نحو شکل می‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، منشاء خیرات و برکات فراوانی برای نظام و انقلاب اسلامی است و امیدوار هستیم که نهایت استفاده را از این اردوها ببریم.

دهقایدی تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی گامی ارزشمند در آشنایی هر چه بهتر آنها با ایثارگری‌ها و روحیه معنوی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان نیز از جمله دستاوردهای عظیم این اردوهای معنوی است.

این مسئول اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان سفیران راهیان نور می‌توانند در بازگویی خاطرات مناطق عملیاتی به دیگران و تاثیرگذاری هر چه بهتر آن بر جامعه کمک کنند.

دهقایدی اذعان داشت: اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان و جوانان بسیار قابل توجه و ارزنده است.

وی از اعزام یک‌هزار و 500 دانش‌آموز به اردوها خبر داد و گفت: این تعداد دانش‌آموز از امروز و در قالب سه کاروان اعزام خواهند شد.

دهقایدی بیان کرد: از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم همکاری لازم را برای برپایی باشکوه اردوها داشته باشند و کم‌کاری نکنند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول