اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

معابر دسترسی به منطقه گاوازنگ زنجان عریض شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: معابر دسترسی به منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان باید عریض شود.

معابر دسترسی به منطقه گاوازنگ زنجان عریض شود

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ برای شهر زنجان یک منطقه مهم و حیاتی به شمار می‎رود.

وی با اشاره به اینکه وجود نمایشگاه بین‎المللی کاسپین، استادیوم ورزشی 15 هزار نفری و موزه دفاع مقدس بار فرهنگی، ورزشی و خدماتی منطقه مهم و تفریحی گاوازنگ را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: با وجود ورزشگاه 15 هزار نفری عریض شدن معابر این منطقه گردشگری از اهمیت بسیار زیادی در استان برخوردار است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه به منظور احداث بلوار از سمت اراضی پایین کوه دیوار دانشگاه آزاد باید عقب کشیده شود، تصریح کرد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته بلوار عریضی در این منطقه به منظور دسترسی به گاوازنگ احداث می‎شود.

وی در زمینه ساماندهی باغ ایرانی نیز با بیان اینکه طرح نهایی این باغ آماده شده است، یادآور شد: اقدامات اولیه برای ایجاد معابر در باغ ایرانی انجام می‏شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول