اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

کانون بازنشستگان ورزش مازندران تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: کانون بازنشستگان ورزش مازندران به زودی تاسیس می‌شود.

کانون بازنشستگان ورزش مازندران تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، احمد سعادتمند در نخستین نشست با کارکنان و تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان ورزش استان با ارج نهادن به پیشکسوتان از آنان به عنوان عصاره و سرمایه ورزش نام برد و ضرورت استفاده از تجربیات و دانش پیشکسوتان را برای جوانان امری لازم و ضروری قلمداد کرد.

سعادتمند از تاسیس کانون بازنشستگان ورزش مازندران طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: با تشکیل این کانون با همت خود این افراد قطعا شاهد حضور بیشتر و مؤثرتر پیشکسوتان و بازنشستگان این دستگاه خواهیم بود که امیدوارم در روند زندگی و امور اقتصادی ایشان تاثیر مطلوبی بگذارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین یکی از برنامه‌های جدی این اداره کل را تشکیل کمیته‌ای برای بررسی چالش‌های فراروی ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد و افزود: در صدد هستیم تا با همفکری و یاری همه مسئولان، کارکنان و دلسوختگان و صاحب‌نظران این حوزه مشکلات فرا رو را جمع‌بندی نموده و برای رفع این مشکلات شیوه‌نامه‌ای تدوین و یکی یکی به رفع آنان بپردازیم.

وی گفت: به خرد جمعی و مشورت در همه زمینه‌ها اعتقاد دارم و با این یقین که همه چیز را همگان می‌دانند از ظرفیت و پتانسیل تمامی ظرفیت‌های موجود در دستگاه ورزش و جوانان به نحو شایسته‌ای استفاده خواهد شد.

سعادتمند یکی دیگر از دغدغه‌های خود را پرداختن به حوزه معیشتی و رفاهی کارکنان خطاب کرد و گفت: کارکنان و منابع انسانی سرمایه‌های با ارزش و گنج‌های معنوی هر سازمانی هستند که برای بالا بردن راندمان و کارآیی سیستم باید یک مدیر به فکر مسائل و مشکلات کارکنان خود باشد و به این خاطر سعی و تلاش می‌کنم تا در راه بالا بردن دریافتی کارکنان و تلاشگران این اداره کل که حتی ساعات و روزهای تعطیل نیز کار و تلاش می‌کنند، با استفاده از راهکارهای قانونی اقداماتی در شأن این افراد انجام دهیم.

وی یکی دیگر از راه‌های بالا بردن بهره‌وری در بین کارکنان را ایجاد انگیزه مضاعف برای کار بیشتر از طریق سیستم تشویق عنوان کرد و گفت: هر ماه یک کارمند نمونه با شاخص‌های ارزیابی معرفی و برای تشویق و ترغیب به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

وی در مورد همایش تجلیل از کارکنان و خانواده شاغلان دستگاه ورزش و جوانان گفت: امسال پس از ماه صفر همایشی در شأن کارکنان خدوم و خانواده زحمتکش برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم تا خانواده بزرگ و پرافتخار ورزش و جوانان مازندران با انجام چنین مراسماتی اتحاد، همدلی و وحدت بین آنها بیشتر و بیشتر شود.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول