اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران-43

40 علم در بلوار ساحلی آبادان برافراشته شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: بیش از 40 علم با نصب پرچم‌های بزرگ در منطقه بلوار ساحلی ابادان توسط هیئت‌های مذهبی مختلف برفراشته شده است.

40 علم در بلوار ساحلی آبادان برافراشته شد

مهدی شریفی امروز در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بیش از 40 علم با نصب پرچم‌های بزرگ در ابعاد مختلف از جمله پرچمی با ابعاد هشت در 16 توسط هئیت‌های مذهبی مختلف در بلوار ساحلی شهرستان برفراشته شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز بیش از 500 پرچم کوچک در رنگ‌های سبز، مشکی و قرمز توسط کودکان و نوجوانان هئیت در منطقه برفراشته شده و لبیک گویان گروه‌های عزاداری را همراهی می‌کند.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین دسته‌های عزاداری و گروه‌های خود جوش مردمی امروز با برپایی بیش از 70 دیگ غذا در مسیر حرکت کاروان و زائران آقا عبدالله الحسین (ع) از زوار پذیرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی ناحیه مقاومت بیسج در راستای ورود ضریح امام حسین (ع) به شهرستان آبادان گفت: ناحیه مقاومت بسیج آبادان در کنار نیروهای خودجوش مردمی در استقبال از ضریح همکاری داشته است.

وی اضافه کرد: مردم و شهروندان آبادانی با آنچنان عشق و محبتی به صورت خودجوش اقدامات لازم در این راستا را انجام می دهند که نیروهای بسیجی در قالب هئیت رزمندگان و سپاه به همکاری با این نیروهای خودجوش پرداخته است.

شریفی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان با شیر گرم،حلیم و آش از دسته‌ها و هئیت‌ها پذیرایی کرده و در ایجاد نظم و انظباط نیز با نیروهای بسیج همکاری دارند.

وی در پایان گفت: عشایر و گروه‌های مختلف نیز از گوشه و کنار شهرستان آبادان با حضور در بلوار ساحلی به اجرای مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

انتهای پیام/72002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول