اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بهره‌برداری طرح‌های مهر ماندگار موجب رفع محرومیت از چهره استان بوشهر است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بهره‌برداری طرح‌های مهر ماندگار موجب رفع محرومیت از چهره استان بوشهر است.

بهره‌برداری طرح‌های مهر ماندگار موجب رفع محرومیت از چهره استان بوشهر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست جمع‌بندی پروژه‌های مهر ماندگار استان بوشهر اظهار داشت: خدمتی که مهندس محرابیان در عرصه صنعت و معدن برای کشور داشت و اکنون هم در بخش پروژه‌های مهر ماندگار شاهد خدمات ارزشمند ایشان هستیم نشان از توانایی و قدرت ایشان در فعالیت‌های اجرایی است.

وی افزود: بهترین مدال برای ایشان تائید مقام معظم رهبری از عملکرد مجموعه مهر ماندگار و شخص مهندس محرابیان در سفر معظم‌له به خراسان‌شمالی است.

وی خطاب به محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: قوتی که شما دارید و حمایتی که رئیس جمهور از شما دارد، مایه امیدواری برای تحقق خدمات و تلاش‌های شماست.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام شده اما در برخی نقاط این استان آثار محرومیت را می‌توانیم، ببینم.

حسنوند اضافه کرد: بهره‌برداری طرح‌های مهر ماندگار موجب رفع محرومیت از چهره استان بوشهر است.

وی ادامه داد: استان بوشهر استحقاق این را دارد که بیش از گذشته تحقق شعار، ما می‌توانیم را در خود احساس کند و این امر نیازمند تلاش و تعامل مدیران استان در بخش‌های مختلف است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تیم مدیریتی استان بوشهر و همه بدنه کارشناسی استان برای تحقق پروژه مهر ماندگار در خدمت مسئولان این طرح هستند و خود را موظف می‌دانیم در این زمینه با مسئولان کشور همکاری کنیم.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول