اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد

بصیرت و زمان‌شناسی لازمه عبور از گذرگاه حساس انتخابات

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در زمان خطرناکی قرار داریم و باید با بصیرت و آگاهی و شناخت دقیق از شرایط از گذرگاه حساس انتخابات به سلامت عبور کنیم.

بصیرت و زمان‌شناسی لازمه عبور از گذرگاه حساس انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در نخستین همایش فرماندهان و بسیجیان سپاه علی بن ابیطالب (ع) که با مشارکت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش این مرکز برگزار شد با اشاره به روایتی که از امام رضا (ع) در نیشابور نقل شده است ابراز داشت: بسیج موحد است و توحید واقعی و ولایت را پذیرفته و اگر قبول ولایت برای افراد تحقق یابد، می‌توانند در دژ مستحکم الهی وارد شوند.

وی ادامه داد: بسیج موحد و ولایی باید با معرفت و شناخت از خورشید درخشان ولایت حمایت کند زیرا امروز دنیا تمام قدرتش را گذاشته تا ولایت را تضعیف کند و دشمن قصد دارد تا از این طریق به نظام ضربه بزند ولی این یک وهن و خیال بیش نیست.

نماینده مردم قم در مجلس انقلاب اسلامی را به درختی تنومند و ریشه‌دار تشبیه کرد و افزود: نظام هم‌اکنون مانند درختی ریشه‌دار است که شاخه‌های به آسمان کشیده آن از هوای صاف و مطلوبی استفاده می‌کند.

آشتیانی با اشاره به فتنه 88 و اینکه این فتنه از سوی دشمن طراحی و به اجرا گذاشته شده بود، اظهار کرد: متاسفانه هنوز برخی از کسانی که در این فتنه حضور داشتند حاضر به برائت از سران آن نیستند و می‌گویند که فتنه‌ای در کار نبوده است.

وی با بیان اینکه دشمن به این گونه افراد میدان داده و می‌خواهد دوباره آنها را به صحنه بیاورد افزود: دشمن بداند که اینجا عراق و افغانستان نیست که هرکاری دلش بخواهد انجام دهد، بلکه ایران دارای مردمی سلحشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دوران خطرناکی است و باید با بصیرت و آگاهی و شناخت دقیق از شرایط، از این پیچ و خم حساس به سلامت عبور کنیم.

آشتیانی با اشاره به توانایی ایران در کنترل و نشاندن پهپادهای آمریکایی خاطرنشان کرد: بسیج سرشار از معنویت، ایمان، علم و دانش بر گرفته از قرآن است و بسیج در یک دست خود نیزه و شمشیر و در دستی دیگر قرآن دارد و این را نیز به خوبی در جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی برای همگان ثابت کرده است.

انتهای پیام/78009/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول