اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به آماده بودن بسترها و زیرساخت‌های مناسب در بخش صنعت گفت: به دنبال استقرار صنوف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در بازدید از شهرک صنعتی بهشهر با اشاره به آماده بودن بسترها و زیرساخت‌های مناسب در بخش صنعت اظهار داشت: به‌دنبال استقرار صنوف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بخشی از اصناف موجود در شهرها که اشتغال قابل توجهی را دربرمی‌گیرند، ماهیت آلایندگی صوتی و تخریب شکل ظاهری شهرها را به‌دنبال داشته و نیازمند ساماندهی و تمرکز بخشی اصناف تولیدی در محدوده‌ای مشخص است.

وفایی‌نژاد بیان داشت: اصناف تولیدی شامل جوشکاری، نجـاری، تراشکاری، مبل‌سازی، آهنگری، درودگری که در سطح شهر به فعالیت می‌پردازند می‌توانند با استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بحث  فنی و اجرایی را در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام داده و با دایر کردن نمایندگی و دفاتر فروش در سطح شهر، نسبت به جذب مشتری اقدام کنند تا علاوه بر کاهش آلایندگی فضای شهرها در عبور و مرور وسایل نقلیه و تقلیل ترافیک نیز مؤثر باشند.

وی افزود: ایجاد اصناف تولیدی به‌عنوان صنایع کوچک و تکمیل کننده صنایع بزرگ مؤثر است و در تأمین نیاز صنایع بزرگ می‌تواند نقش‌آفرینی کرده و به عنوان زنجیره تولید در کنار صنایع بزرگ و مادر قرار گیرد.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: شهرک صنعتی بهشهر به عنوان پایلوت ایجاد اصناف تولیدی در بین شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران انتخاب شده که امید است با همکاری سایر مسئولان اجرایی استان و شهرستان، در اجرای این برنامه گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول