اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محور لردگان - بروجن بار دیگر حادثه آفرید

خواب آلودگی راننده کامیون عامل تصادف خودرو معلمان شد

خبرگزاری فارس: یکی از سرنشینان مینی بوس معلمان محور لردگان-بروجن گفت: خواب آلودگی راننده کامیون و لغزندگی جاده موجب انحراف به چپ کامیون و عامل بروز تصادف بود.

خواب آلودگی راننده کامیون عامل تصادف خودرو معلمان شد

حمیده موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: صبح امروز همچون روزهای گذشته ساعت 4 و 30 دقیقه با 60 نفر دیگر از همکاران خانم که در شهرستان لردگان مشغول به خدمت هستند در قالب سه دستگاه مینی‌بوس به سمت لردگان حرکت کردیم.

وی افزود: در طی مسیر در نزدیکی محور دوراهان به ما اطلاع داده شد که دو مینی‌بوس دیگر دچار سانحه تصادف شده‌اند، بر همین اساس مینی‌بوس اول که از دو دستگاه دیگر جلوتر حرکت می‌کرد تغییر مسیر داده و به سمت عقب برگشت.

موسوی ادامه داد: بنا بر گفته همکارانی که سرنشین مینی‌بوس‌های دوم و سوم بودند ساعت 6 و 45 دقیقه صبح با یک دستگاه کامیون که از مسیر روبه‌رو در حرکت بود بر اثر خواب آلودگی راننده از یک سوی و لغزندگی جاده از سویی دیگر، کامیون به سمت چپ منحرف شده و با مینی‌بوس دوم به شدت برخورد می‌کند.

شاهد تصادف محور لردگان - بروجن اضافه کرد: شدت تصادف به حدی بود که مینی‌بوس کاملا واژگون شده بود و راننده مینی‌بوس و یکی از همکاران فرهنگی که پشت سر راننده قرار داشت جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بیشترین آمار مجروحان نیز مربوط به این دستگاه مینی بوس بود که حال سه نفر از مجروحان این حادثه بسیار وخیم اعلام شده است.

موسوی ادامه داد: مینی‌بوس سوم نیز که پشت سر مینی‌بوس در حرکت بود با توقف مینی‌بوس با او برخورد می‌کند که چند تن از همکارانی که در ردیف‌های جلو نشسته بودند مجروح می‎شوند.

وی اذعان داشت: اکثر سرنشینان مینی‌بوس سوم به صورت سرپایی درمان شدند، بطوری که اکنون در وضعیت جسمانی مطلوب به سر می‎برند.

انتهای پیام/68006/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول