اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زنان استانداری خراسان‌رضوی:

استقبال بانوان از مسابقات قرآنی چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی گفت: بر اساس آمار، استقبال بانوان از مسابقات قرآنی در خراسان‌رضوی بسیار چشمگیرتر از مردان بوده است.

استقبال بانوان از مسابقات قرآنی چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، صدیقه خدیوی ظهر امروز در آستانه برگزاری مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ،‌ قرائت،‌ ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: این حضور در بین دختران روستایی خراسان‌رضوی بیش از دختران شهری ثبت شده است.

وی اظهار داشت: استقبال و انس بیشتر بانوان با قرآن جدا از تأثیرات اجتماعی آن بر محیط خانواده تأثیر بسیار مهمی دارد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی گفت:استقبال زنان از مسابقات را باید به فال نیک گرفت و آن‌ را جزو بهترین الطاف الهی به جامعه دانست.

وی به نقش ترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد و افزود:هیچ‌کار فرهنگی به اندازه آموزش و ترویج قرآن کریم در رشد تعالی امت اسلامی و مصون ماندن آنان از آفت رهگشا نیست.

خدیوی از همکاری بین‌بخشی 19 ارگان استان برای برگزاری مسابقات قرآنی خبر داد و یادآور شد: مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی با محوریت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تبدیل به بزرگ‌ترین مشارکت قرآنی در کشور شده است.

وی افزود:استقبال مردمی از سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی به برکت انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی الگویی برای سایر استان‌هاست.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول