اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-70

وداع غمبار آبادانی‌ها و سلام پرشور خرمشهری‌ها با ضریح

خبرگزاری فارس: کاروان سفینة النجاة که صبح امروز آبادان را به مقصد خرمشهر ترک کرده بود به میدان فرودگاه رسید و مورد استقبال مردم عاشورایی خرمشهر قرار گرفت.

وداع غمبار آبادانی‌ها و سلام پرشور خرمشهری‌ها با ضریح

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة النجاة، کاروان ضریح امام حسین(ع) که صبح امروز اتوبان ساحلی بهمنشیر را به مقصد خرمشهر ترک کرده بود پس از حدود 9 ساعت به میدان فرودگاه رسید.

مردم خونگرم آبادان طول مسیر 13 کیلومتری تا میدان فرودگاه ضریح مطهر اباعبدالله الحسین را بدرقه کردند و با چشمانی اشک‌بار در این میدان با کاروان سفینة النجاة خداحافظی کردند.

هزاران نفر از مردم شهیدپرور خرمشهر نیز که از ساعت‌ها قبل در این میدان در انتظار ضریح عشق بودند با شور و حال خاصی به استقبال ضریح اباعبدالله الحسین آمدند و با جان و دل پذیرای این ضریح مطهر شدند.

در میدان فرودگاه مراسم با شکوهی با حضور مردم خرمشهر برگزار شد و مردم با استقبال پرشور خود قرار است تا محل استقرار ضریح در خرمشهر این ضریح همراهی کنند.

ضریح مطهر اباعبدالله الحسین قرار است مسیر حدود 15 کیلومتری بین میدان فرودگاه و مسجد جامع خرمشهر را با همراهی مردم طی کند و امشب را میهمان مردم خرمشهر باشد.

انتهای پیام/78010/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول