اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات قرآنی ارتش در قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی لشگر 16 زرهی قزوین، با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

مسابقات قرآنی ارتش در قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی لشگر 16 زرهی قزوین، سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که به مدت سه روز به میزبانی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، امروز با شناخت نفرات برتر رشته‌های مختلف پایان یافت.

در حفظ کل قرآن کریم کارکنان پایور علیرضا کشاورز از جمعی آموزش زرهی، در حفظ 20 جزء محمدحسین قائمی از لشگر 77 صاحب‌الامر (عج)، در حفظ 15 جزء ابوطالب مرادپور از عقیدتی و سیاسی هوانیروز، در حفظ 10 جزء احمد روستایی از مرکز آموزشی مهندسی بروجرد، در حفظ 5 جزء علی‌اصغر کرمی از هوانیروز اصفهان و در قرائت تحقیق علیرضا قدیانی از تیپ 65 نیروهای مخصوص به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در بخش قرائت ترتیل محمود بقایی‌پور از لشگر 77، در بخش اذان روح‌الله فاطمی از گروه موشکی شهید کبریایی، در بخش مفاهیم سطح یک علی یاراحمدی از تیپ 91 دزفول، در بخش مفاهیم سطح دو حسین کرمی از تیپ 388 و در بخش ترجمه حسین احمدی از هوانیروز اصفهان اول شدند.

برگزیدگان وظیفه این دوره از مسابقات نیز در بخش حفظ کل قرآن کریم محمد صادق رحمانی از تیپ 38، در بخش حفظ 20 جزء مصطفی یزدانی و در بخش حفظ 15 جزء حکیم ثبوتی هر دو از تیپ 88، در حفظ 10 جزء محمد بحری از مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی، در حفظ 5 جزء ایرج محمد اعلمی از قرارگاه شمال شرق و در بخش قرائت تحقیق نیز علیرضا ادیب‌زاده از تیپ زنجان بودند.

در بخش اذان اصغر غفاری از لشگر 16 زرهی قزوین، در بخش مفاهیم سطح یک حمیدرضا پایدار از گروه 11 امام رضا (ع)، در بخش مفاهیم سطح دو محمدجواد کهن‌پور از گروه مخابرات و در بخش ترجمه قرآن سیدقاسم هاشمی قدوسی از تیپ 130 تکاور به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

گفتنی است، نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآنی 26 آذر ماه جاری در مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور می‌یابند.

انتهای پیام/2667/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول