اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر سده لنجان:

مشکلات شهری به معنای زیر سؤال رفتن شهرداری نیست

خبرگزاری فارس: شهردار شهر سده لنجان گفت: مشکلات به معنی زیر سؤال بردن خدمات شهرداری‌ها نیست و طبیعی است که با این حجم از فعالیت‌ها نقاط ضعفی در عملکرد آنها وجود داشته باشد.

مشکلات شهری به معنای زیر سؤال رفتن شهرداری نیست

محمد رضا عبدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: بحث سرمایه‌گذاری اگر برای دستگاه‌های اجرایی یک وظیفه باشد برای شهرداری‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی افزود: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در زمینه خدمات شهری فراوان است و لازمه استفاده بهینه از آنها جمع‌بندی و معرفی مناسب فرصت‌ها و جلب اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران است.

شهردار شهر سده لنجان با بیان اینکه هر اقدامی که در حوزه گردشگری شهرها انجام می‌شود مربوط به شهرداری‌ها است و در ارزیابی عملکرد آنها مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: در سال‌های اخیر همکاری خوبی بین سازمان میراث فرهنگی و شهرداری سده لنجان برقرار شده که این همکاری باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مشکلات به معنی زیر سؤال بردن خدمات شهرداری‌ها نیست، گفت: شهرداری‌ها بیش از 60 نوع خدمات به مردم ارائه می‌کنند و طبیعی است که با این حجم از فعالیت‌ها نقاط ضعفی هم در عملکرد آنها وجود داشته باشد.

عبدانی اضافه کرد: هدف از بیان مشکلات و نقطه ضعف‌ها، ارتقای سطح مدیریت شهری است و باید در جلسات مشترک درصدد حل این مشکلات برآییم.

وی گفت: این شهرداری، ایجاد کمپ گردشگری و مناطق نمونه گردشگری، نمازخانه و بوفه و ایجاد سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهر را در راستای جذب گردشگران در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار شهر سده لنجان ایجاد موزه‌های مشترک، مرمت آثار تاریخی برای احیای هویت شهری، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری، معرفی آثار معنوی و ثبت این آثار به عنوان آثار ملی از جمله زمینه‌های همکاری شهرداری با سازمان میراث فرهنگی در راستای جذب گردشگران عنوان دانست و افزود: شهرداری سده لنجان آمادگی لازم برای عملیاتی کردن این موارد را دارد.

وی استفاده از ایده‌ها، سرمایه‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری و اشاعه فرهنگ مشارکت برای جلب مشارکت مردم در امور جاری شهر را از جمله مهم‌ترین مأموریت‌ها، وظایف و صلاحیت‌های امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری دانست.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول