اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبا در ورزشگاه تختی قم به مصاف استقلال می‌رود‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم این هفته در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل استقلال اهواز صف‌آرایی می‌کند.

صبا در ورزشگاه تختی قم به مصاف استقلال می‌رود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هشتمین هفته از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه این هفته برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتر در چندین مسابقه حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در حالی که تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در چهار گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شود، صبای قم در دیدار خانگی از استقلال اهواز پذیرایی خواهد کرد.

تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و استقلال اهواز در نخستین هفته از دور برگشت لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر جمعه در حالی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در بازی رفت، صبا با سه گل به استقلال اهواز باخته است.

این در حالی است که داوران دیدار صبای قم و استقلال اهواز نیز مشخص شده‌اند و صبا بعد از پیروزی‌های خانگی برابر تیم‌های نفت و گاز گچساران، شهرداری اندیمشک و صنعت نفت آبادان در خانه به دنبال چهارمین برد متوالی است تا در جدول به فولاد خوزستان صدرنشین نزدیک‌تر شود.

صبای قم در حالی در چهارمین مسابقه خانگی خود از نیم فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر استقلال اهواز به میدان می‌رود که از هفت بازی قبل خود سه پیروزی، یک تساوی و سه باخت در کارنامه دارد.

شاگردان حامد بختیاری‌زاده در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته نخست رقابت‌ها در مجموعه ورزشی تختی اهواز میهمان تیم فوتبال استقلال اهواز بودند که در پایان شکست سه بر صفر را تجربه کردند و شروع خوبی در لیگ برتر نوجوانان این فصل نداشتند.

این در حالی است که صبایی‌ها در هفته دوم در خانه نخستین میزبانی لیگ برتر این فصل را در جدال با تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران برگزار کردند و در نهایت با نتیجه سه بر دو برابر میهمان خود پیروز شده و نخستین بار در این فصل سه امتیاز گرفتند.

در سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور صبای قم در ورزشگاه تختی شیراز میهمان تیم نوجوانان حافظ شیراز بود و در پایان به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافت.

صبای قم در هفته چهارم در خانه با نتیجه دو بر یک از سد تیم شهرداری اندیمشک عبور کرد و در هفته پنجم در میهمانی تیم ذوب آهن اصفهان سه بر یک شکست خورد اما در هفته ششم به دلیل برنامه‌ریزی ناصحیح فدراسیون فوتبال نتوانست به اهواز برود و به ناچار باخت سه بر صفر در کارنامه این تیم ثبت شد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در هفته هفتم به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفتند و در حضور تماشاگران قمی با نتیجه دو بر یک از سد این تیم عبور کردند.

صبای قم با کسب 11 امتیاز از هفت بازی گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در دیدار عصر جمعه بیست و چهارم آذر ماه که در حضور تماشاگران طرفدار این تیم در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد، در پی کسب چهارمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل استقلال اهواز صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول