اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی فردوس خبر داد

آمادگی گروه‌های جهادی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی فردوس از آمادگی گروه‌های جهادی این شهرستان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده خراسان‌جنوبی خبر داد.

آمادگی گروه‌های جهادی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده

غلامحسین اشرفی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: بسیج سازندگی فردوس از ابتدای سال جاری فعالیت‌های مطلوبی در ارتباط با برگزاری اردوهای جهادی انجام داده است.

وی گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از جمله برنامه‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی است که نتایج بسیار مثبتی را نیز به همراه داشته است.

مسئول بسیج سازندگی فردوس از آمادگی گروه‌های جهادی این شهرستان برای کمک به مردم زلزله‌زده زهان و روستاهای شهرستان زیرکوه خبر داد و افزود: هم‌اکنون گروه جهادی بسیج شهری سیدالشهداء فردوس برای اعزام به مناطق زلزله‌زده

خراسان‌جنوبی آماده‌ است.

*گروه‌های جهادی پیشگام در محرومیت‌زدایی

اشرفی‌مقدم مهم‌ترین هدف از اعزام گروه‌های جهادی را محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها دانست و تصریح کرد: انجام خدماتی همچون تعمیر و مرمت خانه عالم، حصارکشی حیاط مدرسه، تعمیر و مرمت غسالخانه، تعمیر و مرمت خانه محرومان و رنگ‌‌آمیزی مسجد روستاها از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی در روستاها است.

وی، برگزاری یادواره شهدا، نماز جماعت، ادعیه، کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان را نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: این اقدامات توسط گروه‌های جهادی در روستاهای فردوس انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی فردوس با اشاره به اعزام گروه جهادی شهید مزدستان به روستای محروم عشایری کجه با تعداد 13 نفر در ایام عید نوروز امسال، یادآور شد: در این روستای محروم خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی انجام و مردم روستا نیز از اجرای طرح اردوهای هجرت بسیار استقبال کردند.

انتهای پیام/69007/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول