اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد تأکید کرد

لزوم برخورد جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: باید با تمام قدرت و استفاده از امکانات با ساخت‌وسازهای غیر مجاز که در آینده به زیرساختار شهری صدمه وارد می‌کند، برخورد جدی شود.

لزوم برخورد جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌بند علیان در جمع بازاریان فرون‌آباد با بیان این‌که با تلاش‌های شهرداری دوران کار و سازندگی سرعت بیشتری به خود گرفته است، گفت: بنده و مدیران شهرداری خادم مردم هستیم و باید همه برای عمران، آبادانی و زیباسازی شهر همت و تلاش کنیم و شهر را به عنوان خانه دوم خود تلقی کنیم.

وی با انتقاد از کسانی سد معبر می‌کنند، اظهار داشت: در جمع‌آوری سد معبر فقط شهرداری مسئول نیست، بازاریان نیز مسئول هستید، بنابراین باید با کسانی که به حقوق شهروندان تجاوز می‌کنند، برخورد جدی شود.

شهردار فرون‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: همت و مشارکت مردم موجب شده است تا در کار و فعالیت خود موفق باشیم و باید از تمام امکانات برای رفاه شهروندان استفاده کنیم.

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز

شهردار فرون‌آباد پیش از این نشست در دیدار مسئول و پرسنل واحد گشت ساختمانی شهرداری فرون‌آباد گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به‌شدت برخورد می‌شود.

علیان عنوان کرد: آنچه برایمان بسیار حائز اهمیت است، تعامل و وحدت بین واحدهای شهرداری است، چراکه باید ارباب رجوعی که به شهرداری مراجعه می‌کند، احساس آرامش کرده و کارش به نحو احسن انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: حفظ حرمت ارباب رجوع، شرط اصلی رضایت‌مندی خداوند است و نباید با یک کار اشتباه تمام زحمات همکاران شهرداری که از صبحگاهان تا شامگاهان مشغول خدمت به مردم هستند، زیر سئوال برود.

شهردار فرون‌آباد گفت: مسئولیت شما در این برهه از زمان حساس است و خداوند این خدمات بزرگ را فراموش نخواهد کرد و پشتیبان شما است.

علیان تصریح کرد: در رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، باید مطالعه و اطلاعات به‌روز شده داشته باشیم و نامه‌های این قشر باید به سرعت پاسخ داده شود و باید احساس مسئولیت و مشارکت با یکدیگر در حل مشکلات شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: پلیس ساختمانی باید با تمام قدرت و استفاده از امکانات با ساخت و سازهای غیر مجاز که در آینده به زیرساختار شهری صدمه وارد می‌کند، برخورد جدی کند.

انتهای‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول