اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری مازندران:

وجود 3 هزار پروژه نیمه‌تمام در مازندران / 39 پروژه مازندران در طرح مهر ماندگار قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به 39 پروژه مهر ماندگار در استان گفت: نزدیک به 3 هزار پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد.

وجود 3 هزار پروژه نیمه‌تمام در مازندران / 39 پروژه مازندران در طرح مهر ماندگار قرار دارد

سید عیسی هاشمی حیدری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام مازندران را تا پایان دولت دهم به اتمام رسانیم.

وی با اشاره به وجود نزدیک به 3 هزار پروژه نیمه تمام در مازندران تصریح کرد: قرار بود تا همه این طرح‌ها تا پایان دولت دهم به پایان برسد، اما با توجه به شرایط جدیدی که پیش آمد، اتمام پروژه‌ها در قالب پروژه‌های مهر ماندگار دنبال شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران پروژه مهر ماندگار را طرح‌هایی دانست که با مشخصه اولیه 70 درصد پیشرفت فیزیکی باشد، گفت: 39 پروژه مازندران در این طرح مصوب و ابلاغ شد که پیگیر هستیم تا پایان دولت به پایان برسد.

وی با بیان اینکه وضعیت اعتباری تابع شرایط روز کشور است خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم تامین اعتبار کنیم توانایی فنی اجرای این پروژه‌ها را در سطح استان داریم.

هاشمی اضافه کرد: هم‌اکنون نیز پیمانکاران اجرایی طرح‌ها با توجه به پیشرفت فیزیکی 45 درصدی ریالی دریافت نکردند، اما همچنان مشغول کار هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار قول دادیم تا پایان سال جاری بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم و در برنامه تدریجی به لحاظ زمانی تا تیر ماه سال آینده به افتتاح برسانیم.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر نام بردن از طرح‌های مهم استان که در پروژه مهر ماندگار قرار دارد، یادآور شد: سد گلورد، کمربندی شمالی ساری که زمان زیادی از آن گذشته است و کمربندی جنوبی بابل پروژه‌های بزرگی هستند که در این طرح قرار دارند.

معاون عمرانی استانداری مازندران ابراز داشت: امیدواریم تمامی پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت به مرز افتتاح برسد یعنی تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر منابع مالی برای این طرح‌ها تامین شود، مطمئنا تا تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی با یادآوری پروژه مهم کنارگذر غربی و شرقی محمودآباد خاطر نشان کرد: محمودآباد از نظر ما به عنوان یک شهرستان محوری و مرکز اتصال بین مناطق میانی و غربی مازندران مطرح بوده و یک شهرستان پر پتانسیل است.

وی ادامه داد: واقعیت موضوع این است که باید به کنارگذرهای غربی و شرقی محمودآباد به صورت ویژه توجه شود و در اعتبارات در نظر گرفته باید به اتمام این پروژه نگاه کرد.

انتهای پیام/86013/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول