اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور

بانوان فوتسالیست قم با پیروزی آغاز کردند

خبرگزاری فارس: بانوان فوتسالیست قمی رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور را با پیروزی ارزشمند مقابل نماینده چهارمحال و بختیاری آغاز کردند.

بانوان فوتسالیست قم با پیروزی آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی آغاز شد و در گروهی که تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم به عنوان نماینده قم در آن حضور دارد، هیئت فوتبال استان کرمان از مدعیان صعود به مرحله بعد پذیرایی می‌کند.

تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم در حالی به عنوان نماینده قم به این رقابت‌ها اعزام شده است که در ترکیب این تیم بهترین‌های حال حاضر فوتسال بانوان قم حضور دارند و این تیم در تلاش برای دفاع از قهرمانی‌های سال قبل بانوان قمی در فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

نخستین روز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم به عنوان نماینده قم در کنار سه تیم دیگر در گروه دوم این مسابقات به مصاف حریفان رفت و کار خود را با پیروزی آغاز کرد.

بر اساس گروه‌بندی صورت گرفته، تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم قم در گروه دوم با تیم‌های فوتسال بانوان لردگان چهارمحال و بختیاری، نفت امیدیه اهواز و آراد کرمان به رقابت می‌پردازد تا از بین آنها دو تیم راهی مرحله نهایی این مسابقات شوند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، رقابت‌های گروه دوم از بیست و دوم آذر ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود و تیم فوتسال بانوان صدرا سیستم قم به ترتیب با تیم‌های لردگان چهارمحال و بختیاری، نفت امیدیه و آراد کرمان دیدار خواهد کرد.

بانوان فوتسالیست تیم صدرا سیستم قم در نخستین دیدار خود که از قضا بازی پرگلی نیز از آب در آمد در مقابل تیم فوتسال بانوان لردگان چهارمحال و بختیاری به میدان رفتند که این دیدار در پایان 40 دقیقه رقابت مفید دو تیم شش گل در بر داشت.

نماینده شایسته فوتسال قم در پایان توانست با نتیجه پرگل چهار بر دو حریف سرسخت خود را شکست داده و در نخستین گام سه امتیاز ارزشمند کسب کند تا با خیالی آسوده در دومین دیدار خود امروز در ادامه این رقابت‌ها به میدان برود و بر شانس صعود خود بیفزاید.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول