اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان:

واحدهای صنفی عرضه قلیان در دهگلان پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به واحدهای صنفی عرضه قلیان در این شهرستان، گفت: این طرح به زودی اجرایی شده و واحدهایی که در زمینه عرضه قلیان فعالیت می‌کنند پلمب خواهند شد.

واحدهای صنفی عرضه قلیان در دهگلان پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، راشد عذیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به گسترش مواد صنعتی و روانگردان و گرایش جوانان به مصرف این مواد اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با پدیده اعتیاد نیازمند همکاری و تعامل دستگاهای اجرایی و مشارکت همه جانبه مردم و خانواده‌هاست.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: در یک ماه گذشته تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و مقادیر زیادی از آنان کشف شد که تحویل مقامات قضایی شدند.

عذیری برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پیشگیری از مواد مخدر در گروه‌های هدف (دانش‌آموزان، اصناف و گروه‌های مختلف مردم و استفاده از نصایح روحانیون در مساجد با هدف ارتقا دانش خانواده‌ها برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد از مهم‌ترین فعالیت فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دهگلان ذکر کرد.

معاون فرماندار دهگلان مبارزه با مواد مخدر را نیازمند برنامه‌ریزی جامع و فراگیر دانست و تصریح کرد: تلاش در راستای کاهش و پیشگیری از اعتیاد افراد جامعه به مواد مخدر موجب افزایش امنیت عمومی جامعه شده و نشاط و پویایی در بین خانواده‌ها بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: این شورا‌ از دستگاه‌های کلیدی در حوزه‌های مقابله، فرهنگی و درمان تشکیل شده که می‌توانند در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر بسیار اثرگذار و کارساز باشند.

انتهای پیام/79001/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول