اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

مافیای بین‌المللی قدرت و ثروت در عرصه قاچاق موادمخدر حضور دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مبارزه با پدیده شوم و ویرانگر اعتیاد به واسطه حضور گسترده و برنامه‌ریزی شده مافیای بزرگ و بین‌المللی قاچاق موادمخدر، نیازمند عزمی جدی و اراده‌ای جمعی است.

مافیای بین‌المللی قدرت و ثروت در عرصه قاچاق موادمخدر حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حسن شریعت نژاد روز پنجشنبه در کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه اعتیاد و موادمخدر، گفت: به همین دلیل به‌رغم حجم وسیع و گسترده کارها و اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با این پدیده، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی اظهار کرد: موضوع ترک اعتیاد تنها مشکل فرد معتاد نیست، بلکه هزینه‌هایی نیز برای اجتماع به دنبال دارد که این نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه پیشگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه به‌رغم برخی اظهارات، بیکاری تنها عامل بروز اعتیاد نیست، افزود: حضور تشکل‌های مردمی در حوزه مقابله با اعتیاد بسیار تأثیرگذار است و دولت به تنهایی نمی‌تواند در این حوزه اثرگذاری کاملی داشته باشد.

وی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز در این مسیر باید مشارکت و همراهی مطلوبی داشته باشند، تا بتوان اهداف مورد نظر را محقق کرد.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش کنیم گستره اعتیاد محدود و افراد سالم وارد چرخه اعتیاد نشوند و افراد آلوده نیز مورد حمایت قرار گرفته تا به جامعه بازگردند.

ایجاد کمپ ترک بانوان با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی، میزان اعتبارات تشکل‌های مردمی حوزه اعتیاد، ساماندهی کمپ‌های غیرمجاز از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2304/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول